Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Oktober 2017 - pagina 3

• Auteur
  • MLB
    Bijdrager
    #5717862 Quote

Lisette1989 Jaa bij mij verschilt het ook per dag. Heb vooral ’s avonds het meeste last en soms ’s middags wat. Maar heb tot nu toe nog niet echt veel te klagen. 🙂

Ben benieuwd wanneer ik voor de eerste echo mag. Heb mij gister aangemeld en zit nu in spanning te wachten op een telefoontje haha.

lisette1989
    Bijdrager
    #5717863 Quote

Mlb fijn om te lezen dat t bij jou ook zo wisselt. Mn vriend kan het ook pas geloven wanneer hij de echo ziet. Je wilt het zo lang en dat is het ineens zover! Eerste wat ik dacht toen ik die test las was. Helpppp nu moet het er nog uit haha. Hoop dat je snel je telefoontje krijgt!

DaniP88
    Bijdrager
    #5717864 Quote

Hey sil14. Toevallig ik heb ook een schildklierprobleem. Bij mij werkt die te traag. Ik heb alleen telefonisch contact gehad met de huisarts. Moest medicatie verhogen en na 4 weken bloedprikken en dan even een afspraak bij hem maken. Nu 2 weken geleden dat ik ben begonnen met ophogen.

Sil14
    Bijdrager
    #5717870 Quote

Heey DaniP88, Zojuist contact gehad met de verloskundige. Ik heb maandag 27-2 mijn eerste vroege echo en op 22 maart de intake bij de verloskundige praktijk. Spannend allemaal dus. Vanmiddag naar de huisarts en ik verwacht dat ik opnieuw moet bloedprikken om te kijken welke dosis ik moet innemen. Ik hoop dat er nog Thyrax is omdat ik bang ben om over te stappen op  andere medicatie.

Vandaag iets meer hoofdpijn en vermoeidheid. Ook gaat het slapen iets minder. We keep in  touch!

DaniP88
    Bijdrager
    #5717881 Quote

Oooh je slikt nog thyrax. Ik moest in september over naar levothyroxinenatrium van teva. Maar dat is mij 100% meegevallen. Voel mij zelf beter op deze medicatie. 🙂 maar kan me voorstellen dat nu je zwanger bent je niet wil overstappen. Maar lees via een fb groep dat er geen thyrax meer is en dat het nog zeker een aantal maanden duurt voor het weer beschikbaar komt ALS het nog weer beschikbaar komt. Hoezo krijg je een vroege echo dan. Ik heb het eigenlijk tijdens het telefoontje met de vk vergeten te vermelden…

Ajsat
    Bijdrager
    #5717904 Quote

Ik heb tot nu toe nog niet echt klachten. Gisteren af en toe gespannen borsten en merk wel dat deze aan t groeien zijn. En af en toe krampen alsof je ongi moet worden. Dat vond ik best spannend, maar gelukkig hoort dat er bij 😉

ben helaas wel grieperig. Gezien die in de lucht hangt, gooi ik m niet op mijn zwangerschap. Hoop alleen dat mini daar niet onder lijd…

Ik heb de vk vandaag gesproken en heb 28-2 onze eerste afspraak. Dan ben ik 8 +2 zover ik weet. Duurt laaaaang!!! Vind het nu al zó spannend!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Sil14
    Bijdrager
    #5717909 Quote

Ik heb in het verleden ook trombose gehad. Allemaal risico’s dus vandaar een vroege echo. Bij onze apotheek in Eindhoven is nog wat beschikbaar dus hopelijk blijft dit zo. Vind het een te grote risico om nu over te stappen. Het gaat nu hartstikke goed.

ik zit nu in de wachtruimte van de huisarts dus ik zal het zo wel horen hoe of wat. Ook ga ik even vragen wat je tegen de hoofdpijn kan doen. Mag je bijvoorbeeld paracetamol slikken?

MLB
    Bijdrager
    #5717946 Quote

Ik heb vooral steekjes aan de linkerkant, zijn er nog meer dames die het ook vooral aan een kant hebben? En zijn jullie ook zo snel buiten adem? Lijkt soms wel alsof ik de marathon heb gelopen haha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct