Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend oktober 2019

• Auteur
  • Oktoberbaby
    Bijdrager
    #10251810 Quote

Veel succes. Spannend word het nu. Hopelijk mag je snel je kleine om armen. Hoe ver ben je nu?

Ik ben nu 40 + 3

Elena W
    Bijdrager
    #10251860 Quote

Lijkt me wel spannend om al bij 36wk te bevallen.

Dat was het ook zeker omdat we maandag 30-9-2019 nog ingepland stonden voor een extra groei echo. Theo had met de 32 screening een groei achterstand en dat blijkt nu wel. Maar gelukkig is dat nu allemaal achter de rug en onze zoon doet het super en komt sinds vandaag aan, nu 2070 gram. Gisteren is de GGD geweest voor de hielprik en gehoortest en volgende week komt het consultatiebureau op bezoek. 

Babyfeb
    Bijdrager
    #10251898 Quote

Oktoberbaby wat zeiden ze bij de verloskundige?

Je bent ook al over de datum heen dus hopelijk snel!!!

Ellebelke
    Bijdrager
    #10252433 Quote

Hoi dames, hoe gaat het bij jullie? Zijn er inmiddels meer bevallen? Ik ben nu 39+2 en ben er beetje klaar mee… Van mij mag ze komen! Alles wordt nu zwaarder en ik ben vooral heel benieuwd naar de bevalling en naar ons kleine meisje. Maar alles is nog rustig dus we wachten af… Hopelijk laat ze niet te lang op zich wachten. 

#10252480 Quote

Vandaag 39+1 en vanmiddag geplande keizersnede ivm stuitligging. Vind het erg spannend

Yne
    Bijdrager
    #10252553 Quote

Vandaag 39+1 en vanmiddag geplande keizersnede ivm stuitligging. Vind het erg spannend

Spannend! Heel veel succes/sterkte Maar geniet vooral. 🍀

Vandaag 40 weken, voel me bijna te goed. En ben heel benieuwd wanneer de kleine zich aankondigd. Maar echt gespannen ben ik er gelukkig niet om, dat is een beetje voorbij. De angst dat er iets gebeurd als je nog even naar de winkel gaat of wat dan ook. Ik denk nu  laat maar gewoon beginnen.. 😁

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10252565 Quote

Hoi dames vorige week bevallen door middel van inleiden. 03-10 is onze zoon Adam geboren 🥰. Het was zeer pittig maar geheel waard.. 

Mijn wens voor de gene die nog wachten is een voorspoedige bevalling. 

Babyfeb
    Bijdrager
    #10252586 Quote

Hoe laat is je keizer? Heel veel succes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct