Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend oktober 2019

• Auteur
  • LisaMartine
    Bijdrager
    #10160538 Quote

Gefeliciteerd allemaal! Gezellig dat jullie erbij zijn. Inderdaad, als jullie willen aansluiten op FB? 🙂 

#10161507 Quote

Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag aansluiten. Gisteren 2 positieve testen gedaan en ik ben zwanger. Eerste keer zwanger dus allemaal heel spannend. Heel blij maar wel een beetje eng. Ik twijfelde over dit forum omdat het me fijn lijkt om mee te praten maar wat als het wel nog fout gaat. Maar we gaan uit van het positieve!

Ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger en zou dan rond 7 oktober uitgerekend moeten zijn.

#10161511 Quote

Oh mijn naam is Steph, blijkbaar zie je dat niet automatisch 

Sharonenbaby
    Bijdrager
    #10161525 Quote

Hi! 

Ik ben Sharon en heb afgelopen maandag een positieve test gehad en dinsdag weer ;). In de 3e maand raak! Voor mij m’n eerste kindje maar voor mijn man de 3e. Super spannend allemaal! 

Nog niet echt kwaaltjes alleen een opgezette buik en heel erg vergeetachtig. Maar dat kan ook zijn omdat ik met m’n hoofd in wolken ben :).

Ik meld me graag aan voor de fb groep! 

Sharonenbaby
    Bijdrager
    #10161526 Quote

Mijn zelf uitgerekende datum is trouwens 3 okt 🙂 en 1 mrt de eerste termijn echo!

Essielove
    Bijdrager
    #10161567 Quote

Leuk dat er zoveel mensen naar de fb groep komen. 

Soms zie ik weleens iemand over het hoofd dus stuur me naast een vriendschapsverzoek ook even een privé berichtje op fb. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Lyanna
    Bijdrager
    #10161671 Quote

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! Welkom bij de club 🙂

Appelmoes
    Bijdrager
    #10162043 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben vandaag 5 weken zwanger😄. Bij ons is het via icsi gegaan, en meteen de eerste keer raak! Het voelt nog wel een beetje onwerkelijk, heb ook nog niet zoveel kwaaltjes. (Ik hoop dat dat zo blijft😋)

Ik doe ook graag mee in de Facebook groep. Ik zal Esther een vriendschapsverzoek sturen.

Groetjes Marloes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct