Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Oktober 2023

• Auteur
  • Mamma croco
    Bijdrager

Hoi allen!

Yes, wat leuk om dit topic te starten. Een beetje voorzichtig nog, want ik heb pas 2 positieve testen gehad, maar hé, een beetje dromen mag, toch?

Wie wil er mee kletsen?

Uitgerekende datum:
    09/10 oktober: Mama_Croco

Danoontje
    Bijdrager
    #10602740 Quote

Ik praat graag mee! Ik heb ook pas 2 (hele lichte) positieve testen 🤞🏻

Mamma croco
    Bijdrager
    #10602748 Quote

@Danoontje, leuk, welkom! Wanneer had je getest? En al voorbij NOD, of nog niet?

Danoontje
    Bijdrager
    #10602755 Quote

Thanks! Ik heb gisterochtend en vanochtend getest, is wel een mooie oploop te zien 🙂 

Mijn nod is dinsdag! Dus zit er nog best voor 🙂 

Mamma croco
    Bijdrager
    #10602756 Quote

Oh, we zitten dan bijna gelijk! Mijn NOD is morgen. Ga je wel al bellen naar de verloskundige, of wacht je nog even af?

Danoontje
    Bijdrager
    #10602760 Quote

Oh leuk! Dan heb jij denk ik ook wel al duidelijke testen of niet?

Ik wacht denk nog even tot mijn nod, en dan eind volgende week de verloskundige bellen. Jij?

Is het je eerste kindje/zwangerschap?

read more image Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mamma croco
    Bijdrager
    #10602763 Quote

Ik ga denk ik wel bellen, want ik ben echt hondsberoerd en m’n testen lopen echt super snel op. Het aan een aantal mensen laten zien en die vonden deze oploop zo nog voor NOD wel groot, haha. Zal de foto zo eens meesturen.

Maar nee, het zou ons tweede kindje worden. We hebben een jongetje van eind 2020. Jij?

Mamma croco
    Bijdrager
    #10602764 Quote

Dit is dus 10, 11 en 12 DPO..

Danoontje
    Bijdrager
    #10602765 Quote

Ohh dan snap ik heel goed dat je gaat bellen! Ik heb nog nergens last van, naja wel iets gevoelige borsten. 

Oh wow dat zijn wel echt duidelijke testen! Mijn test van gisterochtend was bijna niet op de foto te zetten, zo licht. Die van vanochtend zal ik zo delen 🙂 

Bij ons ook de 2e, hebben een jongetje van september 2020! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct