Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend Sep 2021 nieuwe Facebook groep

• Auteur
  • MamaJoJu
    Bijdrager
    #10396100 Quote

Gezellig! De groepsnaam heeft lullaby hieronder wel genoemd, en kan je dus opzoeken op fb. Zij voegt je dan toe. Het is prive, dus geen zorgen dat anderen het al zien. 🙂

Kiekje
    Bijdrager
    #10396339 Quote

Hoi Dames, ik ben nieuw hier! Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik had in Oktober een miskraam. Super spannend dus, maar ik ben zo blij! Kan het gewoon niet geloven! Naar mijn eigen berekeningen is mijn uitgerekende datum 27 September. (:

Kiekje
    Bijdrager
    #10396340 Quote

Ik zie nu dat jullie een fb groep hebben! Super leuk, ik sluit me hier erg graag bij aan! (: ik zal me daar dan ook even voorstellen!

Prisssie
    Bijdrager
    #10396354 Quote

Hoi dames, gefeliciteerd allemaal. Ik ben hopelijk 14 september uitgerekend. Ik sluit me graag bij de FB groep aan. Hopelijk komen we met elkaar die eerste spannende weken door. Liefs

Prisssie
    Bijdrager
    #10396355 Quote

Ik heb me aangemeld. 🙂

MamaJoJu
    Bijdrager
    #10396356 Quote

@kiekje ik heb ook in oktober een miskraam gehad en nu weer zwanger, duimen dat t bij ons beiden nu blijft plakken 🤗

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Kiekje
    Bijdrager
    #10396357 Quote

@MamaJoJu
    Ah zo leuk! Gefeliciteerd! Nu duimen dat alles goed gaat deze keer! Zo spannend!

Farr
    Bijdrager
    #10396429 Quote

Hoi! Ik ben op 2 september uitgerekend en het lijkt mij ook leuk, een kleine (geheime toch?) FB groep 😊. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct