Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend september 2017

• Auteur
  • Yaelle08092017
    Bijdrager

Hoi hoi,

Wie zijn er nog meer uitgerekend in september? Volgens mij is ons vorige bericht verwijderd.

Dimphy H
    Bijdrager
    #5713608 Quote

Present!

Ik ben tussen de 16-20e uitgerekend, maar omdat ik een cylus van 35 dagen heb weten ze het  niet precies. Krijg het 6 februari allemaal te horen (eerste echo! spannend!)

Mael90
    Bijdrager
    #5713616 Quote

Hier 17 september uitgerekend! Vandaag de VK gesproken en heb 9 februari intake en 1e echo, heel erg spannend maar erg veel zin in!!

Meliissa
    Bijdrager
    #5713630 Quote

Is alles verwijderd… ik ben rond 16 sept uitgerekend.. heb 7 februari eerste echo :):):)

Plu
    Bijdrager
    #5713634 Quote

2 september vandaag eerste echo + hartje

Mael90
    Bijdrager
    #5713636 Quote

Plu wat spannend!! Hoewas het??

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Manon Wool
    Bijdrager
    #5713639 Quote

Jammer dat alles weg is.

Ik 9 sep gaan 30 sep naar de VK voor een echo.

Hebben jullie het ook zo koud de hele dag en kippenvel?

Marissaa
    Bijdrager
    #5713642 Quote

Hoi meiden,

Allereerst allemaal gefeliciteerd!

Wij zijn volgens de berekeningen 13 september uitgerekend. Super spannend, maar ook zo leuk! 2 februari intake bij de VK☺

Ik heb het ook vrijwel heel de dag onwijs koud.. ben normaal al een koukleum maar nu is het niet normaal. Zelfs bij 22 graden vind ik het nog niet warm haha..

Jennifer 2690
    Bijdrager
    #5713643 Quote

Ik vroeg me al af waar de topic was gebleven haha!

Hier nog steeds geen kwaaltjes en symptomen! Morgen de vk bellen voor een afspraak. Door mijn werk kon ik niet eerder bellen, geen privacy! Ik lees verschillende verhalen dat je ook een pretecho met 6wk kan laten maken.. Zit er erg over te twijfelen.. aan de ene kant neemt het hopelijk de onzekerheid weg, aan de andere kant is het niet bij je eigen VK.. wat vinden jullie? Wachten tot 8/9wk?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct