Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Roon x
    Bijdrager

Hoi allemaal, 

Wie sluit zich aan? ❤️ 

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Zoals velen waarschijnlijk kennen heb ik een dag voor mijn NOD getest met middagurine. Ik kon me niet bedwingen. Maar de uitslag loog er niet om, al heel snel verscheen er een een donkere streep.  

We zijn in verwachting van ons eerste wondertje! Heel spannend allemaal, zeker gezien mijn miskraam een tijdje terug. We zijn hoopvol en positief. 

Liefs van mij

Nolaatje
    Bijdrager
    #10256629 Quote

Gefeliciteerd Noortje! Zelfde datum als ik bevallen en ook via keizersnede. Hopelijk gaat het herstel goed. Dat is mij wel een beetje tegen gevallen. Vandaag voor het eerst buiten geweest met de kleine. Geniet er verder lekker van!

LadyJ
    Bijdrager
    #10255330 Quote

Gefeliciteerd met Milan🎉💙! Je hebt erg pittig hard voor moeten werken zeg. Nu lekker genieten van elkaar

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10255310 Quote

Dankjewel Nobba!

Gefeliciteerd Noortjeee, wat balen dat het toch nog een keizersnee is geworden na zo lang weeen… Maar fijn dat het herstel goed gaat! Leuke naam!

Babyfeb
    Bijdrager
    #10255176 Quote

Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. 😃

Fijn. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Veel plezier en vooral ook veel genieten!!

Noortjeee
    Bijdrager
    #10255141 Quote

Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. 😃

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Nobba
    Bijdrager
    #10254964 Quote

Gefeliciteerd nikki. Maar jee, wat een verhaal. Blij om te lezen dat jullie het verder allebei goed maken. 

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10254739 Quote

dankjewel Minni!!

#10254658 Quote

Hé Nikkkiii nog gefeliciteerd met de geboorte van Jesse!!  🎉🎉 

Wat een pittige start, maar gelukkig alles goed gekomen! 💙

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct