Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur

Ik ben 10 september uitgerekend. 

Morgen over een week hebben we de pretecho voor de geslachtsbepaling. Echt super benieuwd!! Zelf denk ik een meisje en mijn vriend een jongetje. Allebei op niks gebaseerd hoor.

Nipt of combinatietest hebben wij niet laten doen. 

Tussen de termijnecho met 11 weken en de pretecho met 16,5 week zit al weer veel ten lang. Hoop dat alles goed gaat daar. Maar mijn buik groeit al aardig.

Juffielies
    Bijdrager
    #10179637 Quote

Ik ben 17 september uitgeteld 🙂 

AvdS
    Bijdrager
    #10179638 Quote

Eind van de middag de uitslag gehad van de NIPT. Geen afwijkingen en geen nevenbevindingen! Helemaal blij mee

WenM
    Bijdrager
    #10179639 Quote

Leuk dat je de lijst bij wilt werken! Ik ben 31 augustus uitgerekend. Geslacht weten we hopelijk op 8 april bij de 20-weken echo.

Daniëlletje
    Bijdrager
    #10179644 Quote

Leuk, een lijst met data van iedereen! Ik ben 20 september uitgerekend. 

Het geslacht weten we pas na de 20 weken echo, deze hebben we 26 april. 

SanneSept
    Bijdrager
    #10179645 Quote

Ik ben op 7 Sept uitgerekend! Nu 14w5d zwanger =) geen kwaaltjes niks nergens last van.

Wij willen wel graag weten wat ’t wordt maar nog geen datum gepland. 

Ik heb de NIPT test gedaan en vorige week ’t goede nieuws gekregen dat ze geen afwijkingen hebben gevonden. Heb hier ongv ook een week op moeten wachten vanuit zkh Maastricht. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Loesjeee
    Bijdrager
    #10179657 Quote

Zie dat veel het geslacht willen weten. Mijn vriend wil het ook heel graag. Maar ik vind het idee dat het nog een verassing is ook wel heel leuk. Dus word nog even een discussie puntje haha. 

Zijn er hier ook wat die het geslacht niet willen weten of ook een vriend hebben die het juist wel wil?

Mommtobe
    Bijdrager
    #10179661 Quote

Uitgerekende datum is nog steeds 13/09z.

zijn er meer dames waarbij uit eigen bloed uitslag negatief is getest op rhesus c? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct