Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Mientjeeee
    Bijdrager
    #10179666 Quote

Mijn uitgerekende datum is 16 september! Wij hebben 1 april de geslachtsecho. Wat fijn al die goede NIPT berichten 🤗

#10179669 Quote

Ik ben 20 september uitgerekend.

Gisteren een goede Nipt test uitslag te horen gekregen! :):)  

08-04 hebben wij een pretecho en dan weten we ook wat het gaat worden.

Valerie
    Bijdrager
    #10179750 Quote

@momtobe, ik ben op dezelfde dag uitgerekend als jij (13 sept) en ben ook rhesus negatief! Niet ergs hoor, houden ze in de gaten (de VK)

AvdS
    Bijdrager
    #10179921 Quote

Oh ik ben zoooo zenuwachtig! En moet dit even van me afschrijven. 

Ga vandaag m’n manager vertellen dat ik zwanger ben. Alleen werk ik er pas 7 weken. Ik weet er mag niet gediscrimineerd worden ten aanzien van je zwangerschap. Maar het gevoel dat ik er net werk en nu al moet gaan vertellen dat ik zwanger ben maakt de zenuwen alleen maar erger en erger. Heb een functie met veel klantcontact en bezoekjes, is net alles aan mij overgedragen van een andere collega, die een nieuwe functie kreeg.. ga ik ze nu dit mededelen.. 🙈

pffff ben echt zo zenuwachtig. Niet eens voor zn reactie maar meer het feit dat ik dit ga vertellen..

Anemoontje
    Bijdrager
    #10179938 Quote

AvdS oh ik snap je zo goed! Er mag inderdaad niet gediscrimineerd worden, maar helaas weten we allemaal wel beter. 

Ik heb het eergister ook verteld. Tranen met tuiten van ontlading omdat bij ons de situatie ook niet echt stabiel is op werk. Het lucht nu wel op. Alleen mn leidinggevende weet het nog ivm omstandigheden nog even wachten met de rest. 

Julesss
    Bijdrager
    #10180240 Quote

Ik ben 17 september uitgerekend. Zag nog een paar meiden voorbij komen die precies even ver zijn. Gezellig! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

RetroBak
    Bijdrager
    #10180248 Quote

Ik ben 22 september uitgerekend, een dag na mijn eigen verjaardag! Dus ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Ik heb 1 mei de 20-weken echo en dan hoor ik hopelijk ook wat het geslacht is!

MaartjeSaartje
    Bijdrager
    #10180251 Quote

Hallo allemaal!

Ik ben 16 september uitgerekend en ik heb 29 maart de pretecho ! Enorm spannend allemaal hihi. Kan niet wachten tot ik weet of ik een zoontje of een dochtertje krijg, dan word alles toch een stukje serieuzer! 🙂

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct