Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • MariekeSep
    Bijdrager
    #10182423 Quote

Hier is de bandenpijn ook aanwezig. Helaas ook afgelopen woensdag bekkeninstabiliteit geconstateerd bij de fysio. Ik had al een vermoeden maar helaas was het ook zo. Vooral de nachten zijn een klein drama de laatste week (Max 4 uur slaap). Maar naast dat probeer ik zoveel mogelijk positief te blijven en heb ik goede tips gekregen. Volgens mij groeit de kleine man prima want mijn buik is gezellig aanwezig :-).

Ik vind het alleen moeilijk dat er best een tijd tussen de echo’s nu zit. 20 weken echo op 3 april maar ik voel nog niets (17+3 dus dat is ook niet vreemd hoor) dus heb eigenlijk wel behoefte om het hartje weer te horen. Nog even volhouden!

MiniMin
    Bijdrager
    #10182418 Quote

Goedemorgen dames ,

wie heeft een nog meer last van bandenpijn?? Pff bij mij echt erg aanwezig 17 weekjes bijna

liefs

Anemoontje
    Bijdrager
    #10182412 Quote

Majom: ik ben alleen bang dat het me dan niet lukt bijvoorbeeld en ik in paniek raak. Of elke dag dat ding erbij pak. Zou echt weer ists voor mij zijn haha!

Majom
    Bijdrager
    #10182399 Quote

Mientjeeee en MamaPatty: Ik draag ook al een week zwangerschapsbroeken en wat is dat inderdaad een verademing. Zit zoveel lekkerder, alleen is je buikje inderdaad wel beter zichtbaar. Gelukkig vind ik dat ook helemaal niet erg en juist wel leuk.

Anemoontje: Heel herkenbaar. Waar ik normaal helemaal geen onzeker type ben, denk ik soms ook, gaat het wel goed en klopt het hartje nog wel. Daarom heb ik nu een angelsounds gekocht. Even zoeken en toen kon ik gelijk het hartje horen 🙂 Ik kan het je echt aanraden. Niet alleen leuk voor jou, maar mijn vriend en bijvoorbeeld onze buren (vrienden) vonden het ook heel leuk om het hartje te horen. Je kan ze trouwens ook op marktplaats vinden zag ik.

Anemoontje
    Bijdrager
    #10182386 Quote

Hoi meiden!

Ik zit weer echt in 1 van mn onzekere dagen. Morgen 14 weken. Sinds de echo van 11+4 nog geen hartje geluisterd bij verloskundige oid. Inmiddels weet iedereen het. Ik merk dat ik zo bang ben dat het hartje gestopt is. Lichamelijk merk ik niks mbt zwanger zijn, mn buik groeit ook niet echt. Pfff ik haat deze dagen. Daarnaast wacht ik ook nog op de nipt. Gelukkig woensdag naar de verloskundige voor hartje luisteren etc:)

herkenbaar voor sommige?

Joyce J
    Bijdrager
    #10182328 Quote

Hallo allemaal,

wij hebben ook net het geslacht gehoord. Bij de vorige echo dacht de verloskundige op basis van de nub theorie dat het een jongetje was, maar ook hier bleek dit niet te kloppen: het is een MEISJE!! 🎀

Wat heerlijk om het te weten. Maakt het weer wat echter. Nu lekker gericht gaan shoppen! 😊

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

DRS
    Bijdrager
    #10182311 Quote

Ik heb nu ook zo een 2 weken mijn zwanherschapsdroek aan en het zit veel beter dan mn normalen broeken. Het is zeker aan te raden als je gewonen broeken niet meer lekker zitten.

Ik heb thuis ook een dopler om af en toe naar de kleine te kunnen luisteren.  Ik vind het erg fijn om te horen hoe het met de kleine gaat.

MamaPatty
    Bijdrager
    #10182309 Quote

@Majom Ik was best blij met het koudere weer, met dikke truien kon ik mijn groeiende buik mooi verbergen. Nu het weer lekkerder word, weer wat strakkere truitjes dus zie je het duidelijk.  Ik droeg ook met 9 weken al een zwangerschapsbroek omdat mijn skinny jeans begonnen te knellen🙈 Morgen 15w zwanger,  scheelt misschien ook wel dat dit de derde zwangerschap is.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct