Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Lovesept
    Bijdrager
    #10189563 Quote

Wij hebben onze 16 weken echo gehad en ook wij krijgen een boy 😉 25 april 20 weken echo, toch wel weer spannend! Mijn buik groeit nu echt wel, mensen zien het nu sinds 2 weken ook echt 🙂 gaan jullie nog sport en zwangerschap combineren? Zijn jullie al ver met het aanschaffen van spullen en het kiezen van namen?

Ik doe nu aan zwangerschapszwemmen super leuk!

Ik heb tot nu toe het kamertje, matras, box, boxkleed, maxi xoci, luieremmer besteld en we hebben al de kinderwagen en kinderstoel. As zaterdag gaan we de babykamer behangen:)

Ik ben druk bezig met namen maar mijn vriend heeft nog geen haast we lopen ook aardig uiteen kwa smaak voor de babynaam dus het wordt nog lastig. 

Lovesept
    Bijdrager
    #10189562 Quote

Het is echt aftellen dan he! Veel succes vrijdag, je kunt heerlijk lang naar je kindje kijken. Ik voel onze kleine ook nog niet (vandaag exact 20 weken). Placenta ligt achter dus zou elk moment kunnen gebeuren maar ik word stiekem een beetje ongeduldig. Het is echter onze eerste dus vaak tussen 20-24 weken. We wachten af 😅

Wat ben ik blij om dit te lezen dat ik niet de enige ben die nog niks voelt. We wachten samen netjes af! 

AvdS
    Bijdrager
    #10189555 Quote

Ahhh toch weer wat jongens tussen alle meisjes die geboren gaan worden!

Wij hebben vanmiddag de pretecho! Zo spannend! Ik vermoed een jongen, dus we zullen zien!

Naam hebben we al, dus dan kan het inrichten van het kamertje gaan beginnen.. En natuurlijk het shoppen! 🙌🏼

DieuwertjeMel
    Bijdrager
    #10189528 Quote

Hey Floraa! Fijn om te lezen dat het met het kindje (je zoontje!) allemaal goed gaat.

ik heb je geprobeerd via je e-mail te zoeken op Facebook maar het lukt niet echt. Zou je mij kunnen opsporen dan kan ik je toevoegen aan de club :-). Liefs 

MariekeSep
    Bijdrager
    #10189455 Quote

Wat een verhalen weer leuk! Wij hebben vrijdag de 20 weken echo nog meer mensen deze week? Ik vindt het best spannend maar heb er ook heel veel zin in! Ik voel de baby nog niet zo jammer ik kan niet wachten tot ik iets voel.

Het is echt aftellen dan he! Veel succes vrijdag, je kunt heerlijk lang naar je kindje kijken. Ik voel onze kleine ook nog niet (vandaag exact 20 weken). Placenta ligt achter dus zou elk moment kunnen gebeuren maar ik word stiekem een beetje ongeduldig. Het is echter onze eerste dus vaak tussen 20-24 weken. We wachten af 😅

La La A
    Bijdrager
    #10189431 Quote

Hallo,

Vandaag ben ik 16 weken. Vrijdag hebben we een pret echo gehad, en we krijgen een dochter!

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

MiniMin
    Bijdrager
    #10189408 Quote

@mommtobe ik voel haar sinds 17+4 ! En ben nu 19+3 heerlijk gevoel elke dag een paar keer 😍

Mommtobe
    Bijdrager
    #10189374 Quote

Ps. Sinds 2 dagen steeds vaker het gevoel dat ik het nu echt in mijn buik begin toe voelen, zijn er meer ? Ik ben nu 17+5 dagen 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct