Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Mommtobe
    Bijdrager
    #10189373 Quote

Wij hebben onze 16 weken echo gehad en ook wij krijgen een boy 😉 25 april 20 weken echo, toch wel weer spannend! Mijn buik groeit nu echt wel, mensen zien het nu sinds 2 weken ook echt 🙂 

gaan jullie nog sport en zwangerschap combineren? 

Zijn jullie al ver met het aanschaffen van spullen en het kiezen van namen? 

#10189370 Quote

De verloskundige durft het nog niet helemaal zeker te zeggen, maar wij krijgen rond 13 september waarschijnlijk een MEISJE!!! Nog 2 weken wachten voor we helemaal zekerheid hebben. Wel echt schakelen, ik had zo erg een jongen in m’n hoofd! Ik kom uit een meidengezin, dus stelde me in op een jongen om daaraan te kunnen wennen. 

Mijn man heeft net 8 weken lang vrouwenrechten bestudeerd, dus heeft nu meteen even met mond op de buik het (waarschijnlijke) meisje haar rechten gelezen 😉 

Lovesept
    Bijdrager
    #10189364 Quote

Wat een verhalen weer leuk!

Wij hebben vrijdag de 20 weken echo nog meer mensen deze week? 

Ik vindt het best spannend maar heb er ook heel veel zin in! 

Ik voel de baby nog niet zo jammer ik kan niet wachten tot ik iets voel. 

#10189028 Quote

Vandaag 16 + 3 weken en de pret echo gehad. Wat was het weer bijzonder en oh zo mooi om de kleine weer te hebben gezien. ❤️

Wij houden het nog even spannend tot aanstaande zaterdag dan houden wij een genderreveal party met familie & wat vrienden. Super veel zin in en daarna lekker los gaan met kopen!😊

Veel liefs,

Corry

Floraa
    Bijdrager
    #10189020 Quote

Bedankt voor jullie lieve berichten, geeft mij steun. 

Bij de eerste had ik pas een buikje rond de 20 weken, maar nu veel eerder. Vind het juist heerlijk dat buikje. 

Wat vervelend Juffielies van die verkoudheid… Gelukkig is het steeds beter weer, hopelijk helpt dat wat tegen de verkoudheid. 

Ik heb vandaag de 16-wekenecho gehad, alles is (voor zover mogelijk bekend) goed! De gynaecoloog kon al een aantal ziektebeelden wegstrepen, erg fijn. Hier ook een jongen. Over 2 weken weer controle, ben wat afgevallen. En over 3 weken de GUO. Ik zal blij zijn als de GUO iig achter de rug is. Maar het was fantastisch om het wondertje weer te zien, dat is voor mij de reden waarom ik sterk blijf en doorga. 💙

Juffielies
    Bijdrager
    #10188973 Quote

Nou week 3 van mijn verkoudheid en heb eindelijk speciale neusspray gekregen tegen ontsteking die ooo mag tijdens de zwangerschap. Ben zooooooooo klaar met die verstopte neus.. sorry even klagen -.-

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

LadyJ
    Bijdrager
    #10188529 Quote

Oh thnx voor de tip voor de hoofdpijn hoopjegeluk. Dat ga ik zeker proberen. Heb al weken aan één gesloten zware hoofdpijn. Vandaag voor het eerst niet, volgens mij kwam ik dansend van geluk naar beneden. Wat heerlijk om je weer eens goed te voelen. Hopelijk breekt nu echt de betere periode aan🤞 

Ik draag vanaf 11 weken al een positiebroek en vind het echt een verademing. Ik heb al best een buikje en ben er trots op. Zeker nu iedereen het mag weten show ik hem graag😇🤰 

Fijne zonnige zondag!

Juffielies
    Bijdrager
    #10188510 Quote

Ook ik heb al een echt bolletje als buik, ben er stiekem wel trots op 🙂 fijne zonnige zondag allemaal! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct