Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Anemoontje
    Bijdrager
    #10153821 Quote

Gebruiker 101… spannend he! Bij ons is het nog priller. Vanaf wanneer heb jij de verloskundige gebeld direct of? 

Voor ons is ook nog alles nieuw 🙂 

JulieD
    Bijdrager
    #10153826 Quote

anemoontje hoe ver ben jij nu in je zwangerschap? Ik als het goed is maandag 5 weken.  Nog geen verloskundige gebeld trouwens

GOEGOE
    Bijdrager
    #10153827 Quote

Zitten er hier ook (ex) rokers tussen? Toen ik het wist, gestopt maar het is wel afzien hoor!

Ook last van bijna alle kwaaltjes die je kunt hebben….hoofdpijn, pijnlijke borsten, misselijk, zere rug, moodswings, huilbuien, duizeligheid, heel erg nachtelijk zweten, rare dromen, heel moe. En t gaat maar door… pas 5 weken zwanger…nog even volhouden dus haha.

Grtjs

Anemoontje
    Bijdrager
    #10153837 Quote

JulieD ik heb eigenlijk geen idee… als ik er vanuit ga dat 1-1 mn ei is gesprongen dan zou rond de 14e 15e mijn NOD zijn? weet alleen niet hoelang mijn lutaele fase is. 

Conclusie ik gok morgen 4 weken haha! Bij de verloskundige waar ik heen wil stond wel van plan het direct in. De eerste afspraak is bij hun op 8 weken. Dus wil wel deze week gaan bellen? 

JulieD
    Bijdrager
    #10153843 Quote

ik heb zelf nog geen verloskundige gebeld. Wel al eentje uitgezocht, we willen eerst nog eventjes wennen aan het idee en eind van deze week bellen voor een afspraak (heeft ook met andere dingen te maken, dus niet alleen het wennen.maar ook de opleverdatum van ons nieuwe huis – we krijgen veel tegelijk dit jaar 🙂 ).

Ik denk zelf dat ik morgen 5 weken ben.

Geen ex roker hier! Goed dat je gestopt bent!

Lovesept
    Bijdrager
    #10153862 Quote

Gefeliciteerd nieuw komers

Ik zou als ik jullie was wel de verloskundige bellen ik mag al met 8 weken terecht en het was al lastig om een afspraak te plannen ze zaten al aardig vol.

Goed dat je gestopt ben met roken maar zal vast niet makkelijk zijn. 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Hoopjegeluk
    Bijdrager
    #10153863 Quote

Gefeliciteerd aan alle nieuwe! 🙂

Ik heb gebeld en we mogen 22 januari voor de 1e echo en dan ben ik 6.3

Deze echo krijgen we vanwege 2 eerdere miskramen en de lange weg er naartoe. Liever had ik pas in week 7 een echo gehad want het kan zo zijn dat je niks hoort bij 6 weken maar onze gynaecoloog is die week erna op vakantie en wil het toch al 22 jan zien. Ik denk wel dat als we nog geen hartje zien dat ik dan nog onzekerder wordt.. heeft er iemand al ervaring met echo’s rond de 6 weken? Als er niks te zien was, mocht je dan een week later weer en zag je toen wel iets? Als ik wel wat te zien krijg, zal het me hopelijk iets meer rust geven. Spannend!

Groetjes 

Kwartje
    Bijdrager
    #10153881 Quote

Hey dames!!

ik ben ook semi nieuw, ruim 3 jaar geleden meegeschreven op dit forum en nu een zoon van 2,5 jaar.

nu na meer dan een jaar en 1 vroege miskraam eindelijk zwanger. Toevallig had ik volgende week een afspraak in het ziekenhuis om te kijken waarom het niet lukte.

gelukkig nu niet meer nodig maar ben wel erg onzeker of het goed gaat dit keer!

mijn uitgerekende datum komt op 22 september.

Lijkt me leuk om mee te schrijven!

liefs kwartje 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct