Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Majom
    Bijdrager
    #10172039 Quote

@Anemoontje: Ja dat snap ik! Gelukkig was er de vorige keer ook niks aan de hand, dus daar zou ik mij als ik jou was nu ook aan vast houden.

Ja! Ik mag aanstaande dinsdag eindelijk voor mijn alletreerste echo! Zo’n zin in, ook al ben ik natuurlijk ook wel een beetje gespannen of alles wel goed is gegaan. Volgens mij is dit dan ook gelijk de termijnecho. Woensdagavond hebben we dan ook de intake. Stiekem hoop ik dat er later nog een termijnecho komt, dan kan ik nog een keer voor een echo haha.

6 maart dat duurt nog wel even, maar wel fijn dat je een datum hebt en ergens naar toe kan leven! Ik zou trouwens ook gewoon alles blijven doen hoor, als het goed is zit hij/zij stevig ingenesteld en kan dat allemaal geen kwaad.

Anemoontje
    Bijdrager
    #10172026 Quote

Majom: ik heb 6 maart de termijn echo en jij? Ja het is lastig. Heb nog wat bruine afscheiding, maar ben gewoon top fit. Vandaag ook gewoon gaan paardrijden ben dan misschien wel te nuchter dat ik denk als het chromosomaal iets niet goed zit komt het er alsnog uit dan verpest ik het vast niet. Maar merk wel dat ik nu extra toe leef naar die 6 maart:) jij al een datum?

Juffielies
    Bijdrager
    #10172017 Quote

Bluhh was al een week niet meer misselijk en nu begint het weer. Loop al de hele dag te spoken. Zonde van zo’n prachtige zonnige zondag. Ga maar weer eens een dutje doen.. 

Esterseptember
    Bijdrager
    #10171982 Quote

Morgen 11 weken! Gaat stiekem toch best snel! Ik merk dat ik me beter begin te voelen. Wat meer energie! Je lichaam is nu toch meer gewend blijkbaar. Meer mensen die zich beter zijn gaan voelen?

4 maart bij 12 weken termijn echo. Nog een lange week wachten;-)

JLG
    Bijdrager
    #10171976 Quote

JLG ben inmiddels wel alweer wat geruster nu ik niet meer helder rood bloed heb gezien en zolang ik mn fit voel. Blijf toch afwachten heb sowieso over 1,5 week de termijn echo dus wacht die liever af dan dat ik deze week ergens tussendoor moet en mn vriend weer niet mee kan. Als het zo blijft red ik dat wel. Wanneer ga jij het vertellen op je werk? Haha cool he. Wij durven de winkels nog niet 1 maar laatst wel 1 shirtje gekocht van noppies en super gave witte Nikes die leuk voor jongens en meisjes kunnen. Ach echt zo’n mannen ding want voorlopig hebben ze nooit schoentjes aan haha!

Fijn dat je al wat geruster bent, kan me voorstellen dat het eerst wel echt schrikken is.

Wij hebben komende zaterdag de echo en dan ben ik dus rond de 10 weken 2,3,4,5 dagen. We gaan het dat weekend tegen de ouders vertellen en onze broers. Ik heb die woensdag daarna (6 maart) intake in het ziekenhuis bij de Gyn en als dat achter de rug is gaan we bloedprikken voor de Nipt (hoeft niet nuchter dacht ik dat de VK zei). Daarna vertel ik het op mijn werk tegen mijn leidinggevenden en een weekje later als ik echt 12 weken ben vertel ik het ook tegen vrienden en collega’s

Majom
    Bijdrager
    #10171960 Quote

@Anemoontje: Dat is wel even schrikken zeg! Hopelijk veeg je snel geen rood en/of bruin bloed meer bij het afvegen. Ik zie dat wij precies gelijk lopen. Heb je binnenkort al een echo gepland staan? Dat maakt het wachten misschien iets dragelijker.

@Eefje: Dat is ook het enige wat ik kan bedenken inderdaad. Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat mn buikje aan het groeien is 🙂

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Anemoontje
    Bijdrager
    #10171957 Quote

Minty: ik heb wel al yakult en kiwi’s gekocht en ga straks nog even bij de jumbo kijken voor roosvice! Thanks voor de tip. Gelukkig sinds gister avond niks meer te bekennen.

Minty
    Bijdrager
    #10171923 Quote

Anemoontje; ik kreeg laatst roos vicee laxo als tip. Bij de jumbo krijg je dat (bij glutenvrije producten) of apotheek. 

Ik heb in het begin wel 10 dagen niet naar de wc kunnen gaan. Heb van de huisarts ook Molaxole gekregen. Dat zijn poederzakjes, als ik die elke dag gebruik kan ik ook elke dag naar de wc, zonder echt te hoeven drukken.

voel me stukken beter sinds ik beter naar de wc ga, zat eerder gewoon verstopt. 

Succes! En hopelijk gaat het bruinverlies snel over!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct