Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Anemoontje
    Bijdrager
    #10163101 Quote

Bedankt 10104… goed om te horen. Zelf heb ik ook prikkelbare darmen. Ben inmiddels ook geruster gelukkig. 

#10163080 Quote

Ik heb gelezen dat het komt door extra bloedtoevoer naar je baarmoeder. Is helemaal niet erg. Maar het voelt inderdaad echt niet fijn! Ik dacht vantevoren al moet ik dit wel doen nu ik zwanger ben en voelde me zo shculdig toen ik pijn kreeg. Maar blijkbaar niks om zorgen over te maken!

#10163057 Quote

Annemoontje. 

Ik heb hetzelfde gehad. En verloskundige .  gesproken. Het zijn je darmen die reageren op het eten etc. Ik had die dag ook veel gegeten, normaal geen last van gehad en nu was het idd na het plassen over. Ik heb  daarnaast ook spastische darmen dus ze  maakte zich geen zorgen. Alleen als die krampen hele dag aanhouden dan kan het ernstig zijn. Dus dont worry! 

Juffielies
    Bijdrager
    #10162988 Quote

@menw ja dit heb ik ook 2 keer gehad (met 6 weken zwangerschap). Ik kreeg ook onwijze kramp en moest echt in een soort foetus houding gaan liggen tot het op hield. Helemaal niet prettig. Ik was ook al op zoek gegaan op het internet. Na deze keren geen last meer van gehad gelukkig! 

MenW
    Bijdrager
    #10162952 Quote

Wow zo ben je even afwezig en heel wat berichtjes gemist! Mindere maar ook heel wat positieve!

Mijn kwaaltjes waren al heel vroeg gestart en sinds afgelopen week heel moe en van ochtend misselijk naar de hele dag misselijk pfff. Gelukkig steunt mij partner me wel. Ze zoekt naar weetjes op internet tegen misselijk en laat me die ook opvolgen haha

Volgende week woensdag de echo ben dan 7,1. Daarna vertellen we het aan mijn zwangere zusje en aan 2 beste vriendinnen van ons, de dagen daarop volgens aan ouders en schoonouders. De rest pas later na de 12 weken. Ondertussen is wel al 1 collega op de hoogte door situatie op werk waarbij ik niet mocht ingrijpen.. Was stiekem wel leuk om achter af het te delen.

Verder ben ik ook nog af en toe onzeker hoor en kijk iedere dag of ik geen bloed in mijn onderbroek heb.. 

Wat ik me wel af vraag ( sorry rare vraag…).. Ik heb na een orgasme ontzettende kramp in mijn onderbuik.. natuurlijk internet afgespeurd en is blijkbaar iets wat kan voorkomen.. hebben anderen dit ook?

LiefDraakje
    Bijdrager
    #10162925 Quote

Wat een berichten weer allemaal. Wat is het toch spannend he hihi. En bedankt voor jullie reacties op mijn bericht. Dat stelt me weer wat gerust. 

Ik ben op dit moment op vakantie in Sri Lanka. (Wel lekker afleiding 😉)  Vandaar dat ik niet alle berichtjes had teruggelezen en jouw reactie nog niet had gezien Loesjeee 🙂

Maar ik blijf meelezen hoor 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Lovesept
    Bijdrager
    #10162881 Quote

Zo ben je er even niet en zijn er ineens allemaal leuke berichten bij gekomen! (ook wat spannende momentjes zag ik) Wat leuk voor iedereen met een positieve echo. Nadat ik maandag bij de VK was geweest met de onzekerheid rondom de termijn en geen hartje heb ik toch steeds meer het idee dat ze gelijk had en dat ik minder ver was dan gedacht. Ik merk namelijk sinds een dag of 3 echt meer symptomen dan daarvoor. Trekkerig gevoel onderbuik, misselijk gedurende de dag, pijnlijke tepels. Ik begreep dat dit rond de 6 weken meestal komt opzetten en dat zou dan ongeveer bij mij rond deze tijd moeten zijn. Ik hoop gewoon dat dat het is. Nog iets minder dan een weekje geduld voor de nieuwe echo

Ik denk het ook hoor bij mij kwamen de klachten ook vanaf 6 weken. Komt goed! 

JLG
    Bijdrager
    #10162876 Quote

Zo ben je er even niet en zijn er ineens allemaal leuke berichten bij gekomen! (ook wat spannende momentjes zag ik)

Wat leuk voor iedereen met een positieve echo.

Nadat ik maandag bij de VK was geweest met de onzekerheid rondom de termijn en geen hartje heb ik toch steeds meer het idee dat ze gelijk had en dat ik minder ver was dan gedacht. Ik merk namelijk sinds een dag of 3 echt meer symptomen dan daarvoor. Trekkerig gevoel onderbuik, misselijk gedurende de dag, pijnlijke tepels. Ik begreep dat dit rond de 6 weken meestal komt opzetten en dat zou dan ongeveer bij mij rond deze tijd moeten zijn. Ik hoop gewoon dat dat het is. Nog iets minder dan een weekje geduld voor de nieuwe echo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct