Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Anemoontje
    Bijdrager
    #10171699 Quote

Wendess: ik heb nooit helderrood bloedverlies gehad. Maar ik merk wel dat er wat zit qua ontlasting wat ik er nu niet uit durf te drukken. Net ook nog bij het afvegen wat oud bruin. Lekker vies praatje. Voel me gelukkig verder heel goed en is alleen bij toilet bezoeken. 

Maandag maar even bellen..

Wendess
    Bijdrager
    #10171693 Quote

Voor je stoelgang adviseer ik kiwi’s anemoontje. En wat betreft je bloedverlies. Die heb je al eens eerder gehad toch? Kan het niet het zelfde zijn? 

Julesss
    Bijdrager
    #10171692 Quote

Jemig Annemoontje dat is zeker schrikken! Ik heb geeen ervaring met bloedverlies. Even in de gaten houden of het doorzet en voor de zekerheid de verloskundige bellen? 

Anemoontje
    Bijdrager
    #10171673 Quote

He meiden! 

Vanochtend een mega schok. Dacht wil toch nu wel keer poepen was het zat dat het al dagen niet lukte. Dus behoorlijk lopen drukken vervolgens niet gelukt en bij het afvegen zag ik allemaal bloed in de pot en aan mn papiertje. Vaginaal bloedverlies. Schrok me dood! 

Ik ga er maar vanuit dat dit een adertje is. Andere ervaring mee? Heb geen buikkrampen of iets dergelijks nu 9,5. 

Wendess
    Bijdrager
    #10171539 Quote

Majom. Dat had ik ook. Geen idee wat dat kan zijn. Maar bij mij was met 11 weken alles prima

Majom
    Bijdrager
    #10171377 Quote

Super om te lezen dat er zoveel goede echo’s zijn geweest! Gefeliciteerd allemaal.

Vraagje.. ik heb sinds gisteren af en toe een soort jeuk/kietelend gevoel op/in mn buik. Herkent iemand dit? Ik ben nu volgens eigen berekening 9+4 zwanger. 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Eefje-
    Bijdrager
    #10171358 Quote

@Valerie: ik snap je helemaal hoor. In hetzelfde schuitje wat betreft de leeftijd en bij de eerste twee helemaal niets laten testen. Het voelt op zich wel goed bij dit kindje, maar toch is wachten op de uitslag wel wat spannend. Ze duiken toch even de diepte in op genetisch niveau.

@Minni: het blijft een kansberekening.. dus er zitten inderdaad gevallen bij waarbij het toch wel of niet goed is. Bij de NIPT geven ze alleen aan, aan welke kant van de lijn je lijkt te zitten toch? Iets in de geest van… ‘vrij onwaarschijnlijk/waarschijnlijk dat u wel/niet drager bent van…’?

Fijne berichten overigens weer iedereen!

Eerst kropen de weken voorbij.. dan komen de echo’s en dan opeens ben je toch alweer 12 weken onderweg.. 😊

#10171275 Quote

Fijn al die goede echo’s 🙂 Blij voor jullie!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct