Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Juffielies
    Bijdrager
    #10235580 Quote

Ik met 36 weken nu ook 11.5 en dat is prima geeft mijn verloskundige aan

ZazouSept
    Bijdrager
    #10235581 Quote

@Anemoontje: Ik ben helaas met een te hoog BMI aan de zwangerschap begonnen. Ik startte het jaar met goede voornemens rondom gezond eten en sporten want dat leek me ook wel verstandig qua vruchtbaarheid maar toen bleek ik direct zwanger. Het gekke is dat ik mezelf op de weegschaal nu heel zwaar vind maar dat ik qua lichaam eigenlijk alleen een dikke buik zie. Van achteren zie je niet dat ik zwanger ben. Ik heb het idee dat een deel van de meest recente kilo’s vocht zijn,.. let’s hope so. En de baby is net als zijn papa een mama een flinkerdje dus die kilo’s zijn er straks hopelijk ook meteen weer af 😉

Minni
    Bijdrager
    #10235749 Quote

Ik ben de afgelopen weken veel bij gekomen en zit nu op ruim 11 kilo! Ik denk ook dat het veel vocht is Zazousept. Straks is het er vast zo weer vanaf 😉 Ik zou me geen zorgen maken!

AvdS
    Bijdrager
    #10235762 Quote

Ik ben vandaag 35 weken en iets meer dan 9 kg aangekomen. Ook zie je bij mij van achter niet dat ik zwanger ben.

Wel steeds meer last van dikke vingers, vooral in de ochtend als ik wakker wordt. Ook wordt ik af en toe wakker van een slapende hand, zo irritant!

Wendess
    Bijdrager
    #10235776 Quote

Goedemorgen. 

Zijn er meer dames die nachten lang last hebben van menstruatie krampen?

MelissaW
    Bijdrager
    #10235779 Quote

Ik ben 38weken en ook zo ongeveer 10-12kilo aangekomen. Ik weet niet meer met hoeveel ik begon. Blijf de laatste weken wel op t zelfde gewicht zitten. In t begin kwam t er hard bij maar nu lijkt t stil te staan.. Dus vond dat ik gister wel een extra stukje chocola mocht haha 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

MariekeSep
    Bijdrager
    #10235794 Quote

Hier ook zo’n 10 kilo aangekomen. Het staat nu al twee weken stil want ik kan minder veel eten. Zit heel snel vol dus eet wat kleinere porties meer verdeeld over de dag. 

Vandaag 39 weken en zo voor controle naar de verloskundige. Ik hoop voor de laatste keer. Als sinds vorige week donderdag alleen maar harde buiken, krampen en voorweeën in de nacht. Van mij mag het nu echt gaan doorzetten..

liesforum
    Bijdrager
    #10235822 Quote

Haha ik ben de ergste hier, sta al op 14 kilo aangekomen, lijkt ook nog steeds per week wel wat bij te komen. Maar zie het niet op de heupen ofzo en ook niet extreem gegeten. Probeer mij er ook niet te druk om te maken, volgens mij zit er veel vocht in mijn kuiten en bovenbenen. Straks lekker veel wandelen als de kleine er is☺️

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct