Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • JulieD
    Bijdrager
    #10154979 Quote

hee mientjeee wat leuk om te lezen. We gaan gelijk op. Ik ben ook 5w1d nu! Alleen nog geen afspraak bij de verloskundige. Daar morgen contact mee zoeken

Prilgeluksept
    Bijdrager
    #10154981 Quote

Hoi allemaal,

Wat mag iedereen al vroeg heen voor een echo! Ik ben nu 5+3 weken zwanger en heb over 3 weken pas een intake bij de vk. Pas bij 10 weken, op 18 februari mogen we voor een eerste echo. 

Duurt zo lang! Ik doe dit allemaal voor het eerst. Ik heb gelukkig alleen wat gespannen borsten maar verder nergens last van. Maakt ook onzeker, omdat ik niets voel. Volgende week komt MvM langs en dus dat is iets om naar uit te kijken. Weet ik in ieder geval of t met mn hormonen goed gaat. 

Prilgeluksept
    Bijdrager
    #10154982 Quote

Hoi allemaal,

Wat mag iedereen al vroeg heen voor een echo! Ik ben nu 5+3 weken zwanger en heb over 3 weken pas een intake bij de vk. Pas bij 10 weken, op 18 februari mogen we voor een eerste echo. 

Duurt zo lang! Ik doe dit allemaal voor het eerst. Ik heb gelukkig alleen wat gespannen borsten maar verder nergens last van. Maakt ook onzeker, omdat ik niets voel. Volgende week komt MvM langs en dus dat is iets om naar uit te kijken. Weet ik in ieder geval of t met mn hormonen goed gaat. 

Krissje
    Bijdrager
    #10154984 Quote

Hee pril geluksept ja duurt zo lang he! Volgens mij ligt het aan de vk waar je gaat wij mogen met 8 weken. De 28e is het zover.. denk een week na de echo als alles goed is willen wij het ook aan onze ouders vertellen.

Lovesept
    Bijdrager
    #10154994 Quote

Wij weten het ook alleen nog maar met zijn tweetjes ik vind het opzich ook wel leuk maar kan niet wachten op hun reactie (volgens mij hebben ze geen idee dat het al raak is)

Misschien verklaarden jullie me voor gek maar zijn jullie stiekem ook in je hoofd bezig met namen ik vindt het leuk om daarover al na te denken maakt het ook wat echter.

Hoe gaan jullie je ouders het nieuws vertellen? 

Wendy-D
    Bijdrager
    #10155002 Quote

Hahaha ik heb het mijn ouders en mijn zus een uur na de test verteld 😂😂 gelijk in de auto gesproken en zus gecommandeerd dat ze naar mn ouders moest komen…

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Wendy-D
    Bijdrager
    #10155003 Quote

*gesprongen

Krissje
    Bijdrager
    #10155004 Quote

Ja wij zijn ook al bezig met namen. En heb al allemaal dingen op me verlanglijstje gezet bij online winkels. Hahah vind het gewoon leuk om me alvast beetje te orrienteren. Wij gaan een leuke foto maken met onze hond en een krijtbord met erop: toekomstige bodyguard voor mijn nieuwe baasje en hopen dat die schoenjes in zijn mond kan houden voor de foto. Die doen we dan in een fotolijstje. En we hebben ook rompertjes met erop jullie worden opa en oma en jullie worden oom en tante. Echt super leuk😁 en jullie? 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct