Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Nobba
    Bijdrager
    #10243914 Quote

Gefeliciteerd Mirte!

Jessie succes morgen

Voor de rest: action heeft ook waterdichte matrasbeschermers. Is misschien dus ook wat.

Verder ben ik blij met de boxers van manlief ivm het kraamverband. Attendeer je man/vriend erop dat er een kans is dat je ze in gaat pikken. 

Bij mij waren de vliezen onder de douche gebroken bij 9/10 cm ontsluiting. Nadat melvin geboren was kwa de rest van het vruchtwater mee. Het kan dus zijn dat je noet alles in 1x verliest.

De kant en klare maaltijden van de super kunnen uitkomst bieden met avondeten.

Oh ja…mocht je weeën hebben/krijgen, eet dan niet te veel. Je gaat namelijk spugen. Heb ik 3x gedaan (ook water kwam er allemaal weer uit). Schijnt dat je met 3 cm en ik dacht 6/7 cm ontsluiting dit vooral gebeurd.

LadyJ
    Bijdrager
    #10243915 Quote

Jaaa een 9-9 baby😄 gefeliciteerd Mirthe met de geboorte van jullie Laura!👶🎉 En wat fijn om te lezen dat ondanks dat er toch wat complicaties waren het niet hoeft te betekenen dat het dan niet perse negatieve ervaring wordt. Fijne kraamtijd. 

Oh ja 40 en 41 weken dames op naar jullie ontmoeting met jullie kindjes! 

LadyJ
    Bijdrager
    #10243916 Quote

Excuus, autocorrectie maakte er Laura van maar bedoel natuurlijk Maura🙈💕

LadyJ
    Bijdrager
    #10243930 Quote

Haha Nobba zal mijn vriend alvast inlichten voor het geval hij wat boxers mist😜

Mientjeeee
    Bijdrager
    #10243953 Quote

Ah wat een mooi nieuws Mirte, van harte gefeliciteerd!! En heel cool inderdaad die datum, je bent de enige uit deze groep volgens mij die op 9-9 is bevallen haha. 

Hier nu 39w2d.. er gebeurt volgens mij echt nog niks in mijn lijf, behalve dat ik nu sinds zondag wel toenemend last krijg van harde buiken en pijn onderin de buik/rug. Dit is met name in de avond, na het slapen is het ook weer weg. Hopelijk doet dat al iets met de ontsluiting; vrijdag a.s. gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken of er al iets gaande is. Ik hoop het zó, dit zal veel schelen als ik maandag toch moet worden ingeleid. Ben wel blij dat ik nu weet dat het geen week meer gaat duren.. ☺️😍

Minty
    Bijdrager
    #10243960 Quote

Gefeliciteerd Mirte, wat een prachtige naam is Maura! 🥰 goed dat je zo positief bent over de bevalling! Hopelijk zitten jullie op een grote roze wolk!

vind die matrasbeschermer maar een drama inderdaad, maar ga ook niet meer veel andere opties aanschaffen.

Wij hadden een valse start maandag. Van 01.00 tot 21.00 steeds sneller, sterkere en langere weeen, maar geen vorderende ontsluiting. Daarna met slaapmedicatie de nacht in gegaan en gisterochtend waren de weeen weg. De verwarring hakt er behoorlijk in. 

Succes iedereen met de laatste loodjes, we zijn er bijna! 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten
    #10243962 Quote

Gefeliciteerd Mirte!! Ik vind Maura ook een super mooie naam! Geniet van elkaar.

Hier inmiddels ook over de 40 weken heen. Elke avond rommelt het zo, dat ik denk dat het gaat beginnen. Maar ’s nachts zakt het weer af en overdag lijkt het alsof hij echt tot week 42 wil blijven zitten. Bah, ben er echt wel klaar mee. Ik wil m zo graag ontmoeten💙

Wij hebben trouwens ook de waterdichte molton van de Ikea op het bed liggen. Eerst het matje van het kraampakket gedaan. Maat wat kraakte dat zeg. Bij de action hadden ze alleen voor 1p bedden. Die van de Ikea ligt vanaf week 37 op ons bed en heb er echt geen last van. Ligt prima.

Egeltje
    Bijdrager
    #10243967 Quote

Ik heb sinds maandag waterdichte molton van de Hema. Slaapt prima geen last van zweten. En het blijft ook prima liggen door van die elastieken in de hoeken.

Wel een andere vraag vanaf wanneer hebben jullie je bed omhoog gezet? Aan gezien ik nu met mijn beentjes op de rand kan bungelen probeer ik het zo lang mogelijk uit te stellen. Ik zal anders echt met een trapje mijn bed in moeten. Ben vandaav 38 weken dus… tja hoelang zou ik nog kunnen rekken?

Gefeliciteerd Mirte!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct