Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • JLG
    Bijdrager
    #10160679 Quote

@Gebruiker10104587 

Wat fijn om te horen!

Ja dat was precies het verhaal wat ik dus ook kreeg en ik dacht ook iets meer dan 7 weken te zijn! Ik heb ook een beetje een vreemd gevoel. Ik ben niet echt verdrietig want ik heb toch hoop maar kan er ook niet meer echt zo van genieten als voor ons bezoek gister. Ik hou me maar voor dat verder alles goed was, goede bloeddruk, geen gekke dingen gegeten, gerookt of gedronken en de dingen die wel te zien waren zagen er mooi en gezond uit. Daar klamp ik me dan maar een beetje aan vast.

En inderdaad ik wacht dan liever nog even wat langer dan dat ik meteen begin volgende week ga en dat het dan misschien met net 6 weken alsnog te vroeg is dan krijg je weer zo’n klap. #AdeminAdemuit haha

#10160644 Quote

@JGL

Ik zag jouw verhaal en heb precies het zelfde meegemaakt! Ook ik dacht verder te zijn dan gedacht bij de echo. Zelf dacht ik ruim 7 weken te zijn en bij de echo bleek ik maar 5 weken en 2 dagen zwanger te zijn. Ook een mooi dooierzakje en een goede doorbloeding, maar idd geen hartje of iets te zien. Ik snapte er ook helemaal niks van en ging met een erg vreemd gevoel terug naar huis. Want het kon gewoon niet kloppen volgens mijn berekeningen.

Ook ik heb er voor gekozen om langer te wachten voor de 2e echo, omdat ik bang was dat ze anders nog niks konden zien.. 

Gister de tweede echo gehad en… Alles zag er perfect uit met als allermooiste een kloppend hartje!! En nu blijk ik dus 8 weken en 4 dagen te zijn terwijl uit de vorige echo bleek dat ik gister op 7 weken 1 dag uit zou moeten komen.

kortom het kan allemaal echt nog goedkomen!! 

JLG
    Bijdrager
    #10160632 Quote

@anemoontje, fijn om te horen! Ik was nog iets later dan jij met laatste menstruatie namelijk 6-12. Als mijn eisprong dan inderdaad ook wat later was dan kan het zijn dat ik inderdaad wat minder ver ben dan jij. Ik probeer me daar de komende anderhalve week maar aan vast te houden. 

Weet iemand of het echt een goed teken is dat er wel een “mooi” vruchtzakje met dooierring te zien is? De VK zei het als iets positiefs maar geen idee of dit betekend dat het dan nog kan komen

Anemoontje
    Bijdrager
    #10160628 Quote

JLG wat onzeker allemaal vervelend zeg…

ik had 2-12 mijn laatste menstruatie, 31-12 ovulatietest positief en denk ik toen bevrucht dus ga uit van 1-1. Had 13-1 positieve test. Nu 6 weken vandaag. 

Weet niet of je er wat aan hebt

JLG
    Bijdrager
    #10160623 Quote

@ivo Ik was pas op 2 september met de pil gestopt en daarna 2x een cyclus van 29 dagen en 1x een cyclus van 32 dagen. Dus niet super regelmatig en door het “ontpillen” kan het natuurlijk ook langer hebben geduurd. Ik ben heel benieuwd en vind het onwijs spannend. Het gekke is. Afgelopen nacht was ik wakker geworden en had ik voor het eerst pijnlijke borsten (eigenlijk alleen de linker haha). Dat had ik hiervoor nog niet gehad

ivo
    Bijdrager
    #10160612 Quote

@JLG Wat ontzettend vervelend zeg! 

Had je een regelmatige cyclus voordat je zwanger was? Want als je geen regelmatige cyclus had dan zou het een hele goede mogelijkheid zijn toch dat je iets minder ver bent. 

Ik ben hiervoor een keer eerder zwanger geweest en ook een soortgelijke situatie gehad. Die is verkeerd geëindigd alleen wel met als grote verschil dat er ook nog geen dooierring te zien was. 

Het lange wachten is echt vervelend nu maar hopelijk kan je een beetje afleiding vinden de komende ander halve week. 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

JLG
    Bijdrager
    #10160610 Quote

@Valerie, oh trouwens zie nu dat je zei tussen kerst en nieuwjaar. Wij hebben in die periode dus geklust op 21,24,25,29 en 31 december (lekker veel info voor een onbekende hahaha) en toen op 2 januari en 5 januari. Volgens mijn app zou mijn eisprong 21 december zijn geweest maar dat kan dus ook zo maar een week later zijn? Of een paar dagen en dat de bevruchting er dan ook een paar dagen over doet? 

Ik kan er met niemand over praten want we hadden het nog tegen niemand gezegd, daarom vind ik dit forum zo fijn

JLG
    Bijdrager
    #10160607 Quote

@ Valerie. Ik was pas in september met de pil gestopt en daarna 2x een cyclus van 29 dagen en 1x een cyclus van 32 dagen. Wij hebben 24 en 25 december wel “geklust” dus stel dat het rond die tijd gebeurd zou zijn dan zou het aantal weken wel kloppen.

Aan de ene kant houdt ik me maar vast aan de positieve woorden van de VK: Mooie doorbloeding in de baarmoeder, duidelijke tekenen van zwangerschap, goed vruchtzakje en een dooierring (geen idee wat dat betekend eerlijk gezegd). Ze was redelijk optimistisch en zei ook je mag ook begin volgende week komen maar ze was wel eerlijk dat het resultaat dan ook nog hetzelfde kon zijn als nu volgens haar berekeningen. Daarom extra laat gepland (pas 12 dagen na de echo van gister) waardoor ik dan wel echt richting de 6,5 a 7 weken zou moeten gaan en er iets te zien zou moeten zijn. Aan de andere kant maak ik me natuurlijk ook wel zorgen vooral omdat ik tot nu toe ook zei dat de klachten die ik had wel meevielen misschien dus een teken aan de wand.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct