Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Nikkkiii
    Bijdrager
    #10246732 Quote

Wauw, weer baby’s!! Van harte gefeliciteerd meiden!!

Hier vandaag ook 39 weken, en ook hopend op de mooie datum morgen hahaha 19-09-2019, prachtig toch! 😛

Heb sws wel wat met data’s, wij zijn ook getrouwd op 10-08-2018, vond ik ook zo mooi hihi.

Vanmiddag een heerlijke zwangerschapsmassage gehad, straks op aanraden Chinees eten en als toetje ananas, laten we het hopen! 😛 

Alle mama’s, geniet lekker van jullie kleintjes en alle wachtenden, we houden vol!!

Nobba
    Bijdrager
    #10246758 Quote

Gefeliciteerd ladies!

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10246779 Quote

Ik heb sinds gisterenavond steeds last van een bepaalde plek op/in mijn rug… Het zit links en hoger dan laag in mijn rug zeg maar, beetje in het midden… Lijkt me niet dat dit beginnende weeen zijn, maar raar en vervelend ist wel. Moest gisteren bijna overgeven van de pijn. Nu valt de pijn wel mee, maar is het zeurend zeg maar. Er zijn dus ook momenten waarop ik het helemaal niet heb. Iemand ervaring of een idee wat het kan zijn? Ik dacht eerst mijn nier, want volgens mij zit het op die hoogte.. 

Minni
    Bijdrager
    #10246789 Quote

Nikkiii dit lijkt me een vraag voor een arts of vk. Zeker als het zoveel pijn doet en je een nier vermoed zou ik daar niet mee rond blijven lopen.

LadyJ dank voor je verhaal, leuk om te lezen! Van harte gefeliciteerd met je kindje 🎉✨ Gelukkig nog een vroege september baby, het kan dus toch ☺️

Succes vannacht ladies… Hopelijk morgen weer veel nieuwe baby’tjes!

Lovesept
    Bijdrager
    #10246793 Quote

Wij zijn sinds gisteren lekker thuis afgelopen nacht was best pittig Guusje heeft flink wat pit en als ze wilt eten wilt ze het nu! Haha

Mijn borsten doen ook flink zeer maar die witte kool helpt echt super echt een aanrader. 

Verder ben ik erg moe en flink last van kraamtranen.. Ook doet alles nog best zeer door de keizersnee maar ik geef het de tijd elke dag een stukje beter.. 

Maar het is ook prachtig en zo lief mooi meisje echt geweldig😍

Lovesept
    Bijdrager
    #10246795 Quote

Gefeliciteerd meiden met jullie baby’s wat een leuke namen.. Het is zo bijzonder he zo klein  lief mensje helemaal van jullie 2💞

Nikii die rug pijn waren bij wel echt weeën had het ook pas door toen er ook buikweeen bij kwamen.. Misschien paracetamol nemen gaat het dan niet over dan zou ik toch verloskundige bellen 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10246807 Quote

Bedankt voor jullie reacties Minni en Lovesept!

Morgenmiddag heb ik een afspraak bij de vk, dus zal het dan vragen!

Nog een andere vraag, mijn schoonmoeder heeft het erover dat ze ook kunnen toucheren? Om te voelen of de baarmoedermond al ‘klaar’ is? Iemand daar ervaring mee? Sorry voor al mijn vragen, wordt nu toch wel spannend hihi

Eefje-
    Bijdrager
    #10246839 Quote

Oh jongens.. wat een nieuws weer! Allemaal van harte gefeliciteerd! Geniet geniet! Mooi he die kleintjes.. zo puur dit allemaal te errvaren. Mamapatty: het wachtend beloond met die snelle bevalling! 

En wat vonden jullie van de bevallingspijn..? Goed te doen?

Hier is Liv alweer een week oud. Wat gaat het snel. Ik vind de tijd echt te rap gaan… De eerste 2 dagen zou ik nog wel even terug willen spoelen. 

Ze is alweer op geboortegewicht, dus morgen waarschijnlijk voor het eerst naar buiten voor een wandelingetje! Ook is de kraamweek afgesloten en de eerste afspraak met de verpleegkundige van het consultatiebureau gemaakt. Wel heel gek dat het contact met de verloskundigenpraktijk nu gewoon voorbij is. Dat de zwangerschap er echt op zit met alles wat erbij komt kijken.

Buik slinkt al mooi. Mijn navel nog wel een bijzonder aanzicht! Haha. En droge buikhuid.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct