Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Nolaatje
    Bijdrager
    #10252919 Quote

Ja Jootje alles is goed met Jan. Hij heeft heerlijk geslapen en was alleen gisteren wat misselijk, waarschijnlijk doordat hij middels een keizersnede te is gekomen. 

Ik ben inmiddels ook erg benieuwd naar Noortjeee en Nikkkiii. Wellicht dat ze hopelijk nog aan het genieten zijn van hun kindjes.

LadyJ
    Bijdrager
    #10252923 Quote

Ja hier onze kruimel alweer 3 weken vandaag! Tijd vliegt… 

Ik zit ook nog vaak lekker in mijn thuis bubbel hoor☺️ lekker beetje puzzelen, Netflix, knuffelen met baby, rondje met de hond. Dagen vliegen wel voorbij ook. ’s nachts zijn er ook wat kleine verbeteringen. Gister ook van 0.00u tot half5. Wij slapen vaak lekker de ochtend ook nog even door/uit. Ik neem het er nog even lekker van😴😴 

Ben idd ook benieuwd naar de laatste 2 dames. Hopelijk alles goed gegaan en nu aan het genieten van hun baby’s

Juffielies
    Bijdrager
    #10252934 Quote

Hier Wel een afspraak in december voor de heupecho, maar goed de kleine is ook in stuit geboren en heeft daar zeker een week of 10 in gelegen. Maak me er nu geen zorgen om, zien we dan wel. 
    hier ook een prima nachtje 23.00-3.00-6.30. En toen nog even een ochtendslaapje tot 9.00. Dat vind ik voor nu goed te doen! 

Eefje-
    Bijdrager
    #10252950 Quote

Dat is toch ook al lekker wanneer je 5 uur kan slapen. Of anders idd overdag even! Ook het fijne aan verlof dat dat kan en je even tegelijk met de kleine een tukje kunt doen.

Snap het helemaal van de echo als je kindje lang in stuit heeft gelegen!

En lekker dat gekeutel in huis he! Wasje opgehangen, wasje in de machine, nu voeden en dan zo met dametje op de borst even lekker netflix op! Verwarming staat aan, kopje thee erbij.. Daarna weer kolven. En zo komen we de dag wel door.. 😊

Egeltje
    Bijdrager
    #10253156 Quote

Heel verhaal getypt maar waar die nu is gebleven geen idee…

Egeltje
    Bijdrager
    #10253159 Quote

Maar ik wilde jullie laten weten dat ik ook ben bevallen.

Op 28 sept is onze zoon Sjors geboren. 

Bevalling is thuis begonnen, maar vanwege te weinig weeen hebben we het in t ziekenhuis afgemaakt. Gelukkig trouwens Sjors bleek namelijk een sterrekijker. We kunnen dus wel stellen dat dit mannetje een kleine dwarskont is. Eerst in stuit en daarna alsnog verkeerd om. 

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Maaikespat
    Bijdrager
    #10253172 Quote

Hier heel erg in twijfel volgens kraamzorg moest de temperatuur tussen 37 en 37.5 zitten maar andere zegen weer tussen 36.5 en 37.5 is goed iemand die weet wat nu goed is met temperatuur ?

Majom
    Bijdrager
    #10253176 Quote

Gefeliciteerd met de geboorte van Sjors, Egeltje!

@Maaikespat. Bij ons werd zowel in het ziekenhuis als thuis door kraamzorg aangegeven dat het tussen de 36.5 en 37.5 graden celsius moest zijn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct