Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • ZazouSept
    Bijdrager
    #10253831 Quote

Jessie, wij gebruiken K&D oliedruppels van Orthica. Dit is zonder allerlei andere toevoegingen. 

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10253850 Quote

Ja het was inderdaad ook best heftig, maar ik kijk er niet vreselijk negatief op terug ofzo. Ik werd inderdaad ook echt heel fijn geholpen in het ziekenhuis en vond het zo vlak na de bevalling ook best wel fijn om daar te blijven. 

Mijn man heeft de bevalling inderdaad ook nog heftiger ervaren als ikzelf denk ik Nolaatje! Hij is ook zo moe, zielig gewoon haha. Ik ben zelf best fit en heb hele lieve kraamhulp die me verplicht een uur op bed stuurt smiddags hihi.

Jesse heeft het trouwens echt super gedaan vannacht. Om 00:00u voor het laatst gevoed, toen wakker van de wekker om 3u en daarna om 7u. Tussendoor hebben we alledrie als roosjes geslapen! Wat knap je daar van op zeg!

#10254658 Quote

Hé Nikkkiii nog gefeliciteerd met de geboorte van Jesse!!  🎉🎉 

Wat een pittige start, maar gelukkig alles goed gekomen! 💙

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10254739 Quote

dankjewel Minni!!

Nobba
    Bijdrager
    #10254964 Quote

Gefeliciteerd nikki. Maar jee, wat een verhaal. Blij om te lezen dat jullie het verder allebei goed maken. 

Noortjeee
    Bijdrager
    #10255141 Quote

Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. 😃

Lees ook: Pasgeboren baby: de eerste 30 minuten

Babyfeb
    Bijdrager
    #10255176 Quote

Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. 😃

Fijn. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Veel plezier en vooral ook veel genieten!!

Nikkkiii
    Bijdrager
    #10255310 Quote

Dankjewel Nobba!

Gefeliciteerd Noortjeee, wat balen dat het toch nog een keizersnee is geworden na zo lang weeen… Maar fijn dat het herstel goed gaat! Leuke naam!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct