Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend September 2019

• Auteur
  • Nolaatje
    Bijdrager
    #10166787 Quote

Ik ben 23 september uitgerekend tot nu toe. Heb morgen mijn tweede echo. We zullen zien of de weken kloppen. 

Mamainsept
    Bijdrager
    #10166793 Quote

Leuk dat jullie ook een datum hebben. Ik vul deze week de lijst nog een keer aan.

Mommtobe
    Bijdrager
    #10166796 Quote

T

Mommtobe
    Bijdrager
    #10166798 Quote

Ook ik sluit me graag bij de groep aan, uitgerekend op 13 september. Vandaag de dag 9 weken en 3 dagen. Geen kwaaltjes, in de avond wel lekker op tijd naar bed. 

JJsept
    Bijdrager
    #10166816 Quote

@ Anemoontje. Meer afscheiding tijdens je zwangerschap is heel normaal. Niks om je druk over te maken :-).

leuk die lijst!! Wat zijn we met veel ja, niet normaal haha. Ik zou het lekker in 1 groep houden. Je zult idd zien dat het veeeel rustiger wordt in het tweede semester en dat er tegen het einde pas weer heel veel gepraat wordt. Dit was iig de vorige keer mijn ervaring. 

Hier nog steeds lekker misselijk heel de dag door blehhh.. wat hier lijkt te helpen:  crackers, (smeer)kaas, geroosterd brood en mandarijntjes. Geen idee of het tussen de oren zit maar heel veel meer krijg ik niet weg. Vooral (warm) avondeten is echt een drama hier

JJsept
    Bijdrager
    #10166819 Quote

Semester=trimester ofc haha

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Aardbeien
    Bijdrager
    #10166826 Quote

Hoi!

Ik wil graag mee kletsen 🙂 10 januari een eerste positieve test gehad en vorige week hadden we de eerste echo.

Ik ben 19 september uitgerekend

Lovesept
    Bijdrager
    #10166830 Quote

Weer terug van vakantie.

Vandaag de termijnecho gehad wat mooi zeg. 

De baby was erg druk aan het bewegen veel uitrekken en handjes bij zijn gezicht. 

Alles zat erop en eraan en wat een verschil met 7 weken niet normaal zeg. 

Ook het hartje gehoord zo verliefd!

Ik ben toch ietsje langer ik ben 2 september uitgerekend dus nu 10 weken en 6 dagen. En nog steeds misselijk en erg moe. Gelukkig helpen de pilletjes een beetje. 

Julesss
    Bijdrager
    #10166836 Quote

Wij gaan woensdag eindelijk voor een eerste echo. Tijd tot woensdag gaat zo ongelovelijk langzaam. Ben dan als het goed is 9+1 en 17 september uitgerekend. 

Egeltje
    Bijdrager
    #10166838 Quote

Leuk dat jullie ook een datum hebben. Ik vul deze week de lijst nog een keer aan.

Mij mag je ook aan de lijst toevoegen. Eigen berekening is 27 september. Maar donderdag ochtend weet ik wellicht meer. 

Voel me net kind dat aan t aftellen #1e echo , zo spannend!

MariekeSep
    Bijdrager
    #10166843 Quote

Wat een updates en wat zijn we met veel! Ik ben zo benieuwd of de lijst een beetje in tact blijft als de bevallingen eraan komen. Ik sta nu op 1 sep maar kan natuurlijk net goed dat iemand van 6 sep eerder aan de beurt is. 

Ik ben vandaag 11+2 weken en ik moet zeggen wát een verschil. Ik voel me weer energiek, geen weeïg gevoel meer in mn maag en ik voel me echt weer mezelf. Wij hebben het gisteravond “openbaar” gemaakt. Heerlijk om geen smoesjes meer te hoeven verzinnen voor bepaalde zaken. Ontzettend veel leuke reacties gehad. We hebben gekozen voor dit moment omdat de eerste echo van de combinatietest heel positief was. Het blijft altijd afwachten maar ik kon ook gewoon niet meer wachten eerlijk gezegd. We hebben pas 1 maart de termijnecho omdat we 19 februari nog een echo hebben voor de combinatietest. 

Iedereen die deze week een echo heeft: succes! 

Egeltje
    Bijdrager
    #10166845 Quote

Ik moet trouwens wat opbiechten…

Afgelopen nacht ben ik wakker geworden met zo’n trek dat ik niet meer kon slapen.

Heb geprobeerd of ik nnezelf kon foppen met een glaasje water… maar dat werkt natuurlijk niet 🙁

Heb toen maar naar de keuken gedaan heb als een misdadiger in t donker een schaaltje yoghurt weg staan werken. Heb daarna nog weer heerlijk geslapen….

’s Morgens was mijn partner eerder beneden.  Hij heeft mij uitgelachen maar gaf me toch ook groot gelijk. 

Anemoontje
    Bijdrager
    #10166852 Quote

Hahaha egeltje eerst lachtte je mij nog uit! Met het kon nog erger. Nou zo voelt het dus haha. Bij mij gaat het gelukkig weer beter snachts, maar ik weet heel goed hoe je je voelt!

Joyce J
    Bijdrager
    #10166868 Quote

Leuk die lijst! Maar ik mis mezelf ook. 6 september is mijn datum. Had zelf bedacht dat 9-9-2019 wel een mooie datum zou zijn om te bevallen, maar ja was het maar zo’n feest! ☺️

LiefsL
    Bijdrager
    #10166904 Quote

Hè dames, 

ik sluit me graag ook aan. Nu ongeveer 8 a 9 weken zwanger van ons eerste kindje  en deze week onze eerste echo. Reuze spannend. Wat leuk om jullie verhalen te lezen, vooral heel fijn om bepaalde dingen te herkennen! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct