Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend september 2022

• Auteur

Hallo allemaal zijn er mama’s die een kindje hebben onder de 1 jaar
    en september zijn uitgerekend 😁

Mijn zoontje is 4 maanden 🥰

Nuggy
    Bijdrager
    #10520025 Quote

Ik heb vandaag opnieuw getest met een clearblue en die geeft 2-3 weken aan. Spannend!

Ik heb me aangemeld voor het appgroepje!

Koekiemonster
    Bijdrager
    #10520151 Quote

Gooood morning!

Gefeliciteerd allemaal!! ❤

Hier een half uur geleden positief getest! Echt een knaltest. Had het totaal niet verwacht deze maand.

Nu even iets leuks bedenken om het vanavond aan manlief te vertellen. Gelukkig ben ik vrij vandaag 🙂

Uitgerekende datum is 19 september. Zo balen dat je niet gelijk nu al een echo kan laten maken he, je wil zo graag weten of alles oké is..

Geniet ervan, dames! ❤

#10520549 Quote

Gefeliciteerd allemaal!

Gistermiddag en vanochtend een licht streepje op de test… Heb een onregelmatige cyclus van ergens rond de 40 dagen en dit zou betekenen dat het gelijk de eerste ronde is gelukt. Vanmiddag nog maar even een test van een ander merk kopen voor de zekerheid. Zo spannend!
    Als die ook positief dan voeg ik me graag bij de app groep.

#10520579 Quote

Hoi! Ik ben rond de 11de uitgerekend. Mij lijkt een WhatsApp groep ook leuk :)!

HélèneP
    Bijdrager
    #10520591 Quote

Hoi! Eerste zwangerschap dus nog behoorlijk nieuw hier in, volgens de rekentools uitgerekend op 08-09. Groetjes, Hélène

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10520599 Quote

Ik heb ook gemaild! 
    leuk zo’n groepje. Volgens mij eigen berekeningen ben ik nu 7 weken uitgerekend begin september. Helaas veel last van misselijkheid en vermoeidheid. Ik heb mn eerste echo pas eind januari ‘ zucht ‘

#10520607 Quote

Super leuk, ik heb ook gemaild. Mijn eerste echo heb ik pas op 3 februari i.v.m mijn lange cyclus (35 dagen). Volgende week staat wel mijn eerste afspraak met de verloskundige. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct