Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Uitgerekend september 2022

• Auteur
  • HélèneP
    Bijdrager
    #10520609 Quote

Aangemeld!

Mickie
    Bijdrager
    #10520831 Quote

Hi allemaal, 

Allereerst gefeliciteerd allemaal! 
    Ik had rond 20 december een positieve test, nadat er zojuist pcos geconstateerd was; dus totaal niet verwacht! Dacht zelf eind augustus uitgerekend te zijn. 
    Nu had ik vanmiddag ineens iets bruine afscheiding, dus paniek (in juli een miskraam gehad en zo begon het toen ook). Mocht vanmiddag voor een eerste echo, kloppend hartje gezien! De verloskundige dacht wel dat ik 6+2 was ipv 7+2 (wat ik dacht). Wel gerustgesteld, maar blijf toch wel een beetje angstig. Ze zei dat het kon komen door bijv een goed doorbloede baarmoedermond. 
    Mensen die dit herkennen? 
    liefs!

NadaaD
    Bijdrager
    #10521409 Quote

Momenteel ben ik 4 w5d, maandag een test gehad en 7 februari een echo (eerste) ingepland. Ben al helemaal zenuwachtig, zal een e-mail sturen !

#10521634 Quote

Hallo!

Ik mag mij weer aansluiten. Helaas in december met 7 weken een miskraam gehad. Nu alweer in blijde verwachting!! Drie dagen geleden een positieve Clearblue en Kruidvat test. Vandaag weer 😀

Vandaag denk ik dus 4+2 (na een miskraam is het wat lastig tellen).

Ik stuur een email voor het Whatsapp groepje!

Groetjes, Bibi

Ltls
    Bijdrager
    #10522059 Quote

Ik heb vandaag ook een positieve test in mijn handen mogen hebben en zou graag willen aansluiten bij de app groep.

H P
    Bijdrager
    #10522303 Quote

Hoi dames! 

Ik heb vanmorgen positief getest! (Had het nu totaal niet verwacht, want echt 0,0 symptomen….) Dus zelfs drie verschillende merken tests gedaan omdat we het niet konden geloven haha. Maar alle drie knal positief! Dus ik kan me hier melden 😊

Volgens de online berekening is mijn uitgerekende datum op 24 september. (Zal nog wel wijzigen denk ik aangezien ik een onregelmatige en lange cyclus heb). 

Gefeliciteerd voor jullie ook allemaal! Ben reuze benieuwd wat me allemaal te wachten staat. (= Ons eerste kindje)

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Iris K
    Bijdrager
    #10522408 Quote

Hoi allemaal, gefeliciteerd met jullie positieve testen! ik had al een vermoeden, vanochtend een positieve test! Uitgerekend ergens eind september, precies zoals ons zoontje van eind sept 2019 🤣 dat wilde we eigenlijk anders plannen maar we waren al eventjes bezig dus super blij! 

Heb het wel vandaag meteen moeten opbiechten bij een etentje bij mijn vader,  viel te erg op dat ik geen glas wijn wilde haha. Het kan natuurlijk nog anders gaan maar kon er ook niet over liegen 😁 🤫

Een tweede erbij.. dat moet nog wel even indalen. Eerste is dvm spoed keizersnede geboren, ik vind het wel spannend.

Ltls
    Bijdrager
    #10522457 Quote

Gefeliciteerd iris en HP

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct