Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verwacht mei 2020❤️

• Auteur
  • GFvdH
    Bijdrager
    #10243307 Quote

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd!!

Ik herken die buikpijn en krampen ze komen en gaan de hele dag door. Het voelt bij mij net of ik ongesteld ben. Bij mij helpt het alleen om even op mijn zij te gaan liggen. Omdat ik ook nog eens PDS heb heb ik daar ook nog eens krampen van.

Volgens eigen berekening 9 mei uitgerekend 17-9 eerste vroege echo.

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10243147 Quote

Hoi dames,

Ik kom hier graag meekletsen, leuk om een hoop bekende namen terug te zien uit het NOD augustus forum 🙂

Wat leuk dat een aantal van jullie al een echo hebben gehad, of deze week al een echo hebben. Ben heel benieuwd hoe jullie dat ervaren.

Ik heb over 2 weken mijn eerste echo, de verwachte datum hebben ze voorlopig gezet op 6 mei.

Ik heb erg veel buikpijn en kramp gehad in het begin. Is er iemand die dit herkent? De dokter heeft mijn buik gevoeld maar er was niks om me zorgen over te maken en helaas hoort dit erbij. Maarja, jullie herkennen alle onzekerheid en spanning tenminste 😉

@Macha Macha ik heb ook een klein beetje bloed verloren, maar dit was zo weinig dat ik er ook niet vanuit ga dat het een slecht teken is. Ik hoop dat je woensdag gerustgesteld bent.

#10243014 Quote

Goedemorgen

Hier een uitgerekende datum van 12 mei en 23 september onze eerste echo. Spannend😍

Mascha Mascha
    Bijdrager
    #10243008 Quote

Pff… nog 2 nachten slapen en dan de echo! 

Vind het zo spannend. 

Gister had ik wat bruinig + slijm op mijn papier. 

De VK melde dat dit geen kwaad kon, maar toch.. grr… 

Hopelijk zien ze woensdag iets dan ben ik 6+1 dus het is vroeg.

xCy
    Bijdrager
    #10242974 Quote

Leuke reactie van je ouders welkomkleintje!

Ik heb donderdag ook een echo! Mijn 2e weliswaar, hopelijk klopt er dan een hartje. Ik ben morgen 6 weken!

So far so good, heel licht roze afscheiding was er vandaag nog 1 malig nadat ik met de katten door de tuin had gerend. Erna nog een enkele keer heel licht bruin met afvegen.

Ik tel de dagen af naar donderdag.

Welkomkleintje
    Bijdrager
    #10242949 Quote

Donderdag zou ik op 7 weken zitten, volgens de dokter een schatting. 

Maar ze zei als het 1 week korter zou zijn, is het 6 weken… 

maar ben echt al flink beroerd, dus de dokter wilde wel optijd kijken of alles “goed” zat, en houden rekening met evt nog geen kloppend hartje… mocht ik minder langs zijn… ze had het erover dat je dat bij 6-7 weken pas ging zien…

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Mevrouwtje
    Bijdrager
    #10242942 Quote

Welkomkleintje:

Wat een toffe reactie! Nou donderdag heb je ook een mooi fototje erbij! Hoeveel weken ben je dan?

Gebruiker:

Jeetje gewoon naar anderhalf jaar! Wat moeten jullie blij zijn! Van harte gefeliciteerd, dat alles maar goed mag blijven gaan. Clearblue schijnt juist meer hcg nodig te hebben. Dus dat kan niet missen!

Mollyyy:

Dankjewel. Ik hoop dat we over een maandje of 8 allemaal een prachtig kindje in onze armen mogen hebben!

Welkomkleintje
    Bijdrager
    #10242936 Quote

Wij hebben donderdag de eerste echo💕 en rijden donderdag weer langs. Maar ik kon echt Mn mond niet meer houden

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct