Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verwacht mei 2020❤️

• Auteur
  • Welkomkleintje
    Bijdrager
    #10242815 Quote

Molly welkom!

en natuurlijk ook alle andere. Vandaag is de dag! We gaan het tegen mijn ouders zeggen! Ik vind het zo rete spannend!!!

Mollyyy
    Bijdrager
    #10242778 Quote

Hey dames,

Ik kom graag met jullie meekletsen! Wij verwachten begin mei ons eerste wondertje.. echt een wondertje. Ik heb pcos en we rekenden op een lang traject, bizar genoeg was het de eerste keer raak. We konden het niet geloven. Komende week hebben we onze eerste echo, dan ben ik ongeveer zes weken. Hopelijk weten we dan ook de uitgerekende datum. 

Qua kwaaltjes heb ik stevige buikpijn en rugpijn gehad, net zoals menstruatiepijn. Enorm opgezwollen buik, aan het eind van de dag lijk ik wel maanden zwanger haha.. sinds gisteren beginnen ook de pijnlijke borsten. Gelukkig nog geen misselijkheid. 

Gefeliciteerd dames! Geniet van de komende tijd!

Fristii
    Bijdrager
    #10242743 Quote

@GFvdH

Ik heb precies dezelfde symptomen alleen maar krampachtige menstruatie klachten. Ik ben nu ook al 5 weken en 2 dagen zwanger

Ben alleen wel 5 en een halve maand geleden bevallen… 

Voor de rest heb ik geen klachten.

Maar wat leuk !! Gefeliciteerd meid !laat me weten hoe je echo was.

Groetjes

GFvdH
    Bijdrager
    #10242714 Quote

Goedemiddag meiden,

ik mag weer gezellig mee kletsen. Ik ben vandaag 5 weken zwanger van ons 1e kindje en zou volgens eigen berekening 9 mei uitgerekend zijn. 17 sept eerste vervroegde echo vanwege 3 eerdere miskramen het afgelopen jaar. Heb weinig “klachten” borsten die wat gevoelig zijn, af en toe misselijk, vermoeidheid . Enige waar ik echt last van heb is menstruatie achtige krampen die komen en gaan. Deze herken ik niet van Mn eerdere zwangerschappen. Ik herken wel het iedere kijken op het wc papiertje als je naar de wc bent geweest. Zeker nu ik die krampen heb. Daarbij heb ik ook af en toe nog eens krampen van de PDS wat ook niet handig is. Erg spannend allemaal gelukkig over 10 dagen Mn eerste echo. Kan niet wachten!!

Fristii
    Bijdrager
    #10242669 Quote

Hallo dames,

Ik ben nu al 5 weken volgens berekeningen ben ik 8 mei uitgerekend. Het is mijn 3de kindje want wel grappig is dat mijn 1ste op 2 mei jarig is dus hoop niet dat de baby op die dag komt…

xCy
    Bijdrager
    #10242654 Quote

Geen buikpijn anders dan ik al heb sinds ik weet dat ik zwanger ben.

Paar keer wc erna geen afscheiding met kleur. Net nog 1x heel klein beetje roze.

Had het een paar dagen geleden ook al eens gehad, heel licht roze.

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

XPamx
    Bijdrager
    #10242615 Quote

XCy: wat spannend inderdaad. Heb je ook buikpijn? En hoe is het nu? 

Dilanaaa
    Bijdrager
    #10242600 Quote

Ik zit nog braaf op het ‘wacht bankje’. Volgende week kan ik testen en als deze test positief is,  ben ik ook in Mei uitgerekend,  zoals de voorspellende dattum zou het dan rond 26 mei moeten zijn ..

We wachten het af. Heb nu al een paar dagen lichte steekjes onderin mijn buik.  En alles wat ik eet een drink, daar krijg ik een branderig gevoel van in mijn buik/slokdarm..

Ook heb ik dikke,  melkachtige afscheiding,  wat ik eigenlijk nooit heb…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct