Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verwacht mei 2020❤️

• Auteur

Goedemorgen

Hier een uitgerekende datum van 12 mei en 23 september onze eerste echo. Spannend😍

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10243147 Quote

Hoi dames,

Ik kom hier graag meekletsen, leuk om een hoop bekende namen terug te zien uit het NOD augustus forum 🙂

Wat leuk dat een aantal van jullie al een echo hebben gehad, of deze week al een echo hebben. Ben heel benieuwd hoe jullie dat ervaren.

Ik heb over 2 weken mijn eerste echo, de verwachte datum hebben ze voorlopig gezet op 6 mei.

Ik heb erg veel buikpijn en kramp gehad in het begin. Is er iemand die dit herkent? De dokter heeft mijn buik gevoeld maar er was niks om me zorgen over te maken en helaas hoort dit erbij. Maarja, jullie herkennen alle onzekerheid en spanning tenminste 😉

@Macha Macha ik heb ook een klein beetje bloed verloren, maar dit was zo weinig dat ik er ook niet vanuit ga dat het een slecht teken is. Ik hoop dat je woensdag gerustgesteld bent.

GFvdH
    Bijdrager
    #10243307 Quote

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd!!

Ik herken die buikpijn en krampen ze komen en gaan de hele dag door. Het voelt bij mij net of ik ongesteld ben. Bij mij helpt het alleen om even op mijn zij te gaan liggen. Omdat ik ook nog eens PDS heb heb ik daar ook nog eens krampen van.

Volgens eigen berekening 9 mei uitgerekend 17-9 eerste vroege echo.

#10243317 Quote

Hoi allemaal,

Wat leuk om hier verhalen te lezen! Hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed en mag dit zo blijven!

Vorige week zo. hebben we de test gedaan, direct overduidelijk 2 streepjes. Ik was toen 3-4 dagen over tijd, dus ik denk dat ik rond 6 mei uitgerekend ben. Het is mijn derde kindje, een zoon van 10 en een dochter van bijna een jaar.

Ik ben van plan volgende week de verloskundige te bellen, als ik ruim 6 weken ben. Anders duurt het nog zo lang voor ik kan komen denk ik. Het voelt ook erg fijn om het nu, samen met m’n man, als iets van ons samen te hebben. 

Veel klachten heb ik nog niet, behalve dat ik érg moe ben. Maar dat begon bij de andere kids ook pas met 6 weken… 

Teske
    Bijdrager
    #10243377 Quote

Volgens eigen berekening ben ik 9 mei uitgerekend :).

Zojuist de eerste echo gehad, want we hadden geen idee hoever we zouden kunnen zijn. Nog maar 5 weken en 2 dagen denken ze nu, dus heel pril…over 2,5 opnieuw een echo. Hopelijk is er dan ook daadwerkelijk iets te zien!

Sandra vdp
    Bijdrager
    #10243385 Quote

GFvdH dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Wat balen dat jij ook zo’n last van je buik hebt. Toevallig, ik heb ook PDS (en een aangeboren darmafwijking) alleen ik weet heel zeker dat de ergste krampen uit mijn baarmoeder kwamen.. Dat is inderdaad een vroege echo, maar wie weet kun je al iets zien!

Het valt me hier sowieso op dat het overal anders is wanneer iedereen haar eerste echo krijgt. Sommigen krijgen al met 6-7 weken een echo, anderen moeten langer wachten.

Gebruiker10066199 leuk, mijn uitgerekende datum staat (voor nu) ook op 6 mei! Wanneer gaan jullie het aan de kinderen vertellen?

Teske wat jammer, nog even geduld hebben dan! 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

xCy
    Bijdrager
    #10243396 Quote

Leuk, veel meiden op 6 mei uitgerekend tot nu toe, net als ik! 🙂

LieveSam
    Bijdrager
    #10243410 Quote

Hoi meiden! Ik lees nog vrolijk met jullie mee. Volgende week de eerste echo: ik vind het zo spannend.🤗 mijn gevoel zegt dat t allemaal wel goed zit, maar je weet het nooit. Ik las net een berichtje hier op het forum waar ik gewoon van moest huilen. Afgelopen zondag kregen we te horen dat iemand uit onze gemeenschap met 7 maanden zwanger te horen kreeg dat het kindje in de buik is overleden. Ik krijg daar zo huilbuien van! Dan denk ik; ooh ik hoop zo dat het ons bespaard blijft!. Mijn schoonzus hoeft nog maar 3 weken, dan is ze uitgeteld. Ik sta er allemaal net even wat extra bij stil dat het toch maar een wonder  en zegening is als het allemaal goed mag gaan en je een gezond kindje op de wereld mag zetten. Vorige week was moeders voor moeders hier en ben inmiddels druk bezig met de flessen te vullen. Meeen wat ga ik toch over mn nek van die alcohollucht in die flesjes om de urine goed te houden. Maar vind het, juist door o.a. dit soort verhalen, mijn morele plicht om een kleine bijdrage te leveren voor andere mommy’s to be. Ik word soms een beetje overweldigd door t besef dat we echt heel gelukkig mogen zijn. En we zijn de ‘gevarenzone’ nog niet uit hoor, morgen precies 6 weken dus op de helft van de ‘zone’. (Zo gek; je bent 6 weken maar zit dan in je 7e week… ben niet zo’n rekenwonder😅). Ik vind t leuk om bekende namen terug te zien en wens iedereen alle goeds toe dat ik kan wensen♡. 

-zo… ik heb het weer even van me af kunnen schrijven🙊. Sorry als het misschien wat warrig over komt…😊

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct