Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verwacht mei 2020❤️

• Auteur
  • GFvdH
    Bijdrager
    #10243582 Quote

Is mij inderdaad ook opgevallen dat het overal anders is qua echo. Bij mij komt het omdat ik het afgelopen jaar al 3x een miskraam heb gehad.

Na de 3e keer werd ik doorgestuurd naar de gyn die wilde pas wat doen als ik 2 maanden niet zwanger was geweest. Wilde niks doen als ik in tussen tijd toch zwanger werd. 

Toen ben ik gaan googlen om te kijken of er iets bekend was over meerdere miskramen en of ik zelf wat zou kunnen doen. Ik kwam daardoor terecht bij een aantal artikelen en verhalen over vrouwen met meerdere miskramen. Hen werd aspirine voorgeschreven soms icm bloedverdunners. Dit heb ik aangekaart bij de gyn en die veegde het zo van tafel nee das onzin. Toch bestaan die verhalen dus ik ben tijdens mijn ovulatie begonnen met aspirine slikken. Dit heb ik vorige week tegen de vk gezegd en die zegt het zou inderdaad kunnen helpen en baat het niet dan schaad het niet. Het kan geen kwaad in ieder geval. Ik neem nu aspirine 100 Mg 1x per dag. Pfff sorry voor het lange verhaal maar misschien heeft iemand er iets aan. 

Vandaag ben ik 5+3 en dat is al verder dan mijn laatste 2 miskramen. 🤞🏼”maakt een klein vreugde dansje”🙈

XPamx
    Bijdrager
    #10243654 Quote

Ojee, wat zijn dit spannende dagen/weken voor jullie. 

Ik wil je heel veel succes wensen, en heel veel positiviteit ✨

#10243715 Quote

Contact gehad met verloskundige. 14 oktober eerste echo. Volgens berekeningen zou ik 20 mei uitgerekend zijn!

Wat spannend allemaal dit. Maar na 1,5 jaar zo erg welkom! 

Welkomkleintje
    Bijdrager
    #10243943 Quote

Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd

#10243989 Quote

Hallo allemaal! Gefeliciteerd! Ik sluit me aan bij dit forum. Ik heb een dochter van 11 maanden en ben er van de week achter gekomen dat ik zwanger ben van de tweede. Niet helemaal gepland maar zeker wel gewenst! 8 oktober heb ik mijn eerste echo. 12 oktober wordt mijn dochter 1 jaar. Bizar hoor! Volgens de VK zal mijn uitgerekende datum begin mei zijn. Ik ben nu 5 a 6 weken.

Ik slaap de slaapjes van mijn dochter inmiddels mee, want ik ben MOE. Verder beetje wiebelig gevoel en honger. Ik vind dat er ook al een buik te zien is. Zullen mijn darmen wel zijn die plek maken😅. Hebben jullie dat ook?

Nicolle B
    Bijdrager
    #10244003 Quote

Jeeeej koren

Ik herken je gelijk.  Dochter 11 maanden 8 oktober echo😋

Gefeliciteerd  nog eens 😊😊😊

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Nicolle B
    Bijdrager
    #10244004 Quote

Koren. Moet natuurlijk  liselot zijn 

Mijn telefoon maakte dat ervan  sorry

Nicolle B
    Bijdrager
    #10244005 Quote

Koren. Moet natuurlijk  liselot zijn 

Mijn telefoon maakte dat ervan  sorry

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct