Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verwacht mei 2020❤️

• Auteur
  • Mascha Mascha
    Bijdrager
    #10240084 Quote

Hier ook. Wel kwaaltjes. Maagzuur en misselijk… over 1.5 week echo. Dan ben ik 6 weken

Mascha Mascha
    Bijdrager
    #10240085 Quote

Hier ook. Wel kwaaltjes. Maagzuur en misselijk… over 1.5 week echo. Dan ben ik 6 weken

Vorig jaar augustus een miskraam. Gister eigenlijk ziekenhuis bezoek… woensdag en donderdag positieve testen

Welkomkleintje
    Bijdrager
    #10240103 Quote

Wanneer vertellen jullie het aan ouder(s) en schoonouder(s)?

en hebben jullie al bedacht hoe?

xCy
    Bijdrager
    #10240111 Quote

Ik ga eerst de eerste (en 2e)  echo afwachten.

Ik heb in februari een spoed operatie gehad aan een bbz dus ik wil eerst zeker weten dat alles goed is.

LieveSam
    Bijdrager
    #10240116 Quote

@xCy: ooeh wat onwijs heftig! Hoe gaat het nu met je?

Hier ook een drukkend gevoel in mn onderbuik als ik ga liggen op mn rug. Maar ik nam eigenlijk aan dat dit zo hoort?..😅

@Welkomkleintje: ik hoop dat het prettig is voor je dat je in het ziekenhuis terecht kan voor de echo en dergelijke. 😊 dat je er een fijn gevoel bij mag hebben, ondanks dat je niet voor je wassen grote teen doorverwezen wordt natuurlijk.

We zijn er een beetje over aan het nadenken hoe we het willen vertellen tegen onze ouders.. en of dat we dat met 8weken of 12weken willen doen… het is ook leuk om het samen met je familie nog even als n geheimpje te kunnen hebben, maar wel samen kunnen zijn in de vreugde voordat je het ‘wereldkundig’ maakt. Maar het is ook fijn om het te vertellen aan je ouders als je de zogenoemde “spannende fase” door bent.. Dus nog niet tot een besluit gekomen samen. Wel al vol op genietend😍

Diyo
    Bijdrager
    #10240117 Quote

Ik verwacht de kleine rond 7 mei. Eind september heb ik mijn eerste echo en dan kan ik het beter inschatten. 

Ik heb totaal geen klachten behalve moeheid. Was vorig keer ook zo, kon uren slapen maar was nooit misselijk. 

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Welkomkleintje
    Bijdrager
    #10240119 Quote

xCy oei, jeetje! Dat snap ik dan wel❤️

lievesam, jaa ik was er vorig jaar al op voorbereid, toen was er al gezegt; mocht je ooit zwanger raken, sta je direct onder toezicht van het ziekenhuis. Op een of andere manier denk ik sinds dien wel; oo, opzich wel fijn!

wij wonen tussen 2 ziekenhuizen in, mocht wel een voorkeur opgeven🙏 

xCy
    Bijdrager
    #10240124 Quote

@LieveSam wat lief dat je dat vraagt, het blijft lastig maar we kunnen er goed over praten. De uitgerekende datum zou oktober geweest zijn, dat zal ik nooit vergeten. Heb een echo plaatje in een foto lijstje staan op me bureau, het blijft toch m’n eerste kindje ♡

Door de bbz ben ik erg onzeker over wat ik voel omdat ik bang ben dat het weer fout zit. Ik zoek bevestiging in de vorm van kijken of andere hetzelfde ervaren zoals bijv. die steekjes in 1 kant van de onderbuik of drukkend gevoel aan 1 zijde.

Die onzekerheid zal blijven tot ik weet dat het op de juiste plek in me baarmoeder zit. Donderdag heb ik daarom een héle vroege echo in het ziekenhuis. Als die goed is, ga ik me aanmelden bij een verloskundige.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct