Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10221584 Quote

Ik heb weer zon typische ongesteldheidspuist dus vast snel ongesteld…

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10221586 Quote

Bo-Belle ik blijf zo rustig omdat ik er geen vertrouwen in heb. Het gevaar is dan wel dat ik onverschillig word. Maar ja, als ik echt ga hopen dan is de teleurstelling zo enorm bij een negatieve test. Ik hoor het mij nog zo opgewekt naïef tegen de arts zeggen ‘maar gewoon zwanger worden kan dus wel?’ En zij, heel duidelijk, ‘nee dat kan niet’. Vanochtend was mijn temperatuur enorm gezakt, ik zit nog maar net boven t niveau van ongesteld zijn. Dus dan klinkt bij mij dat stemmetje ‘zie je wel, dit kan niet’.

Wat mij wel enorm bezig houd is hoe lang ik nu al moet wachten. Ik bedoel, ik snap dat ze eerst goed moeten onderzoeken voordat ze de behandelingen kunnen starten. Ik wil alleen graag weten hoeveel keer moet ik nog ongesteld worden voordat ik aan de hormonen mag en voordat ik hulp krijg met zwanger worden.

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10221675 Quote

De test was niet meer nodig, want gisteravond bij het naar bed gaan ontdekte ik dat ik ongesteld was geworden. En ik had blijkbaar toch heel erg gehoopt op een wonder, want ik liet er wel een paar tranen om. Zonder hulp gaat het mij echt niet lukken, realiseerde ik mij weer eens. 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10221683 Quote

@Bo-Belle, wat fijn dat je er zo’n positief gevoel bij hebt.

@Lapjesendraadjes, jammer dat het weer niet gelukt is. Stom hoe je dat toch weer zo raakt terwijl je eigenlijk weet dat het nauwelijks mogelijk is he?

Hier ook lekker van mijn roze wolk afgedonderd vannacht: bloedverlies. In elk geval het einde van een onbezorgde zwangerschap (en die was toch al pas donderdag begonnen met een goede echo). Bah bah bah… :'( 

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10221690 Quote

Lapjesendraadjes wat ontzettend kut. Snap heel goed dat je daar wat tranen om laat. Ook echt niet oké hoe ons lijf zo’n loopje met ons kan nemen… 🙁 en dan ook nog onduidelijkheid over wanneer ze je precies kunnen helpen dacht ik toch. Pffff. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent! 

Elsiejoy ojee! Zal wel schrikken zijn geweest ja! Maar denk je echt dat het mis is? Oh ik hoop heel erg van niet! Bloedverlies kán er bij horen toch, in het begin? Pfff duimen dat het goed gaat! 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10221732 Quote

@Bo-Belle, het lijkt inderdaad op wat te vroeg paniek. Net meteen al weer een echo gehad (kudos voor de verloskundige die dat zo snel wist te regelen), en het ziet er nog steeds goed uit gelukkig. Maar het is ineens wel allemaal een stuk spannender geworden… Pfff… 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10221741 Quote

Ik las in het uitgerekend maart topic al dat je zou proberen een echo te krijgen.. Zo fijn dat het is gelukt! En wat een opluchting lijkt me dat! Snap dat je wel geschrokken bent hoor.. Pfff… Moet er niet aan denken! Maar gelukkig zit ie nog op z’n plek 🙂 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10221925 Quote

Jemig ElsieJoy wat zul je geschrokken zijn!! Maar wat heb je een fijne verloskundige, dat je meteen terecht kunt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct