Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Marisha
    Bijdrager
    #10207710 Quote

@lapjesendraadjes  Nou precies! Wat fijn om herkenning te lezen! Ik praat er wel over met vriendinnen maar zij snappen toch nooit helemaal wat ik bedoel. Ze zijn dan wel begripvol e.d. maar je snapt het pas echt als je in dezelfde schoenen staat.

Ook hier is hun moeder niet echt favoriet bij ons, zij heeft destijds mijn vriend verlaten maar bleek later enorm gefrustreerd toen hij na verloop van tijd verder ging met mij. Hij pakte zijn leven weer op en werd weer gelukkig. En oei… dat kwam niet goed!! Gevolg; continue dwars liggen e.d….. heel vervelend. Maar ook wij praten nooit negatief over haar, we wensen de kinderen veel plezier als ze heen gaan en vragen of ze het leuk gehad hebben als ze weer terug komen. 

Helaas is dat andersom niet het geval. Hun moeder heeft mij wel eens een k*twijf genoemd in het bijzijn van de kinderen. Ik was daar zelf niet bij overigens, zo praatte ze over mij tegen mijn vriend. 

Gelukkig merken we niks aan de kinderen. Ze lopen beiden met mij weg en hebben mij volledig geaccepteerd. En wij zijn van mening dat onze neutrale houding zijn vruchten nog wel af gaat werpen. En dat haar negativiteit haar nog wel op gaat breken. We moeten gewoon een lange adem hebben.

Ik snap dat je af en toe een jank momentje hebt bij dergelijke momenten. Dat doet je dan zo goed….. even de bevestiging waar je het ook allemaal weer voor doet.

Maar ook ik zou graag een eigen kindje aan het gezin toegevoegd zien worden. Dan zijn we compleet…

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10207221 Quote

Mariesha ik ben bonusmoeder van 2 mooie dochters. Stiefmoeder, die term heeft een enorm negatieve lading! Ik ben altijd mijzelf geweest bij hen, niet overdreven aardig ofzo. Kinderen prikken er nl dwars doorheen als je het niet meent! En dat heeft wel gewerkt. Toen de jongste ook bij ons kwam wonen zei ze zelf dat ze stiefmoeder maar een nare naam vond omdat ik niet naar ben. Ze kwam zelf met de term bonusmoeder. Nou dat was natuurlijk wel een beetje een jankmomentje want toen wist ik dat ik het goed had gedaan. Ik ben ook nooit onaardig over hun moeder, hoe moeilijk het ook is. Moeders is nl een echte flapdrol, heeft inmiddels allebei de meiden in de steek gelaten. 

Het is enorm leuk om te zien dat die meiden inmiddels ook wat trekjes van mij hebben overgenomen. Maar het allerleukste zou het zijn om ook genetische trekjes van mij terug te zien in een kindje! De jongste is daar ook benieuwd naar. De oudste vind kindjes heel leuk, maar is verstandelijk beperkt dus zegt geen dingen zoals ik zou wel een broertje of zusje willen.

Het claimen van papa herken ik ook. Het is gewoon letterlijk de tijd inhalen met papa, die missen ze. En dat is niet omdat ze jou niet lief vinden, ze missen gewoon hun papa. Maar het kan soms zo voelen alsof ze je afwijzen!

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10207217 Quote

Dag dames,

Er is nu een cycluskalender app, die heet: My Pregnancy Wish. Dit is ondersteunend voor vrouwen die zowel op de natuurlijke manier als met een vruchtbaarheidsbehandeling zwanger willen worden. Er staat echt onwijs veel bruikbare info in en tips en trics om de innesteling te bevorderen en zelfs een fertiliteitsdieet!

Op de website http://Www.mypregnancywish.com verkopen ze ook vruchtbaarheidsbevorderende kruiden zoals de innesteling thee. Mij heeft het allemaal echt geholpen.

Succes ermee, zet ‘m op!

Dieptriest dat er een gebruiker is die alleen maar een commerciële website aan het promoten is op dit forum. Verder geen enkele andere berichten worden er gepost! 

Marisha
    Bijdrager
    #10207210 Quote

@mandareintje  oh wat balen zeg… echt niet leuk…

@ElsieJoy Als je het zo stelt dan is het inderdaad maar beter dat je hem kwijt bent. Ik duim voor je mee dat het verder geen belemmering hoeft te zijn. 

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10207174 Quote

He, balen Mandareintje!

PippaLotta
    Bijdrager
    #10207043 Quote

Oh wat balen Mandareintje! 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Mandareintje
    Bijdrager
    #10207041 Quote

Ow neeee mn temperatuur is gezakt, wat shit. Word vandaag of morgen ongi denk ik.. mega dip terug naar 36,6 (van 36,9), dit heeft tot nu toe niks dan ongesteldheid voorspeld…

ElsieJoy
    Bijdrager
    #10207000 Quote

@Marisha, is helemaal niet dom hoor, voor mij is het in elk geval een vooruitgang ten opzichte van wat het was. En ja, natuurlijk had ik liever 2 functionele eileiders gehad, maar 1 die nu gewoon wel lekker zn werk kan doen is beter dan een wiens werk gesaboteerd wordt door een disfunctionele nummer twee. Vooralsnog ben ik dus gewoon best blij met mijn lijf zoals het nu is, maar als het nog lang gaat duren gaan daar vast ook andere gevoelens bij komen. We zullen het zien.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct