Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • S D
    Bijdrager
    #10253856 Quote

Ik meld me hier ook eventjes.. Gewoon om mijn hartje te luchten.

Wij zijn nu 18 maanden bezig voor een eerste kindje. Het wachten is verschrikkelijk en ik haat de goedbedoelde woorden van me’se’. Maar die kwetsen des te meer. 

Reeds 3 maanden begonnen met utrogestan om de lf te verlengen. Helaas nog steeds niks.. En wordt gevolgd door de gynae. 

Soms denk ik. Hoe moeilijk kan het zijn om een stom streepje te krijgen op een test te krijgen. Durf al niet meer eerder testen, om niet weer een negatieve test te hoeven zien. 

Ik voel allemaal met jullie mee. Ik weet hoe moeilijk het is. Je weet pas wat het is, als je het zelf meemaakt.. 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10253851 Quote

Mttm, ah balen joh dat je geconfronteerd werd met een witte test! Ondanks dat je vermoed dat het niet raak is, komt t toch als een klap aan!

Bo-Belle groot gelijk dat je kwaad bent! Sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop en vaak zijn dat familieleden. Ze had toch prima een vriendin kunnen vragen om op te passen?

Knuffeltjeeee wat lijkt het mij moeilijk om kalm te blijven als een cliënt je zwakke plek heeft ontdekt! Succes bij het volgende gesprek!

Fishy, wat frustrerend om zo’n HA tegenover je te hebben als die met droge ogen beweert dat zo’n korte LF prima is. Je zou bijna willen vragen naar zijn diploma hahaha. Gelukkig dat jullie een doorverwijzing krijgen!

mttm
    Bijdrager
    #10253806 Quote

Bo-Belle: wat heftig zeg. Dat lijkt me echt heel moeilijk. Ondanks dat je zus natuurlijk haar eigen keuzes moet maken, is het toch wel heel confronterend. Sterkte! 

Fishy
    Bijdrager
    #10253674 Quote

Hoi Dames!

Vannochtend bij de HA geweest, hij begon eerst overtuigd dat een LF van 4 dagen echt wel lang genoeg was hoor! 
    Dus dat we ons daar niet druk over hoefde te maken.. 

Nou goed uiteindleijk doorverwijzing gekregen met de combinatie dat ik ook heeeeel zwaar menstrueer (8 dagen veeel bloed en stolsels is niet gek hier). Hij dacht misschien aan een vleesboom? 31/10 naar de gyn in elk geval.. 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10253653 Quote

Ver* verd* verd*!

Ik heb op mijn werk een cliënt die heel goed is in cirkeltjes praten. Eerst de miscommunicatie over mijn shirt. Dat vond ik niet zo erg. Klein rijmt op wijn, van het merk Kleintje. Nee geen kleintje op komst. Vervolgens kwam ze er later weer op terug en op terug en terug heel slim en geniepig dat zij wel het programma niets liever dan een kind kijkt. En over haar familie hoe snel het raak was bij wie en zo ging het lekker door. Gelukkig zat mijn tijd er weer op. Voor ik echt boos werd afgekapt en tot volgende week gewenst. 

Mensen, ik wèèt dat het niet zo maar wil. Hou er gewoon over op. Ik hoef geen goedbedoeld commentaar, ik hoef er niet steeds mee geconfronteerd te worden. Houd gewoon je mond.

Ook al weet ik die cliënt, zit ik nu met een kutgevoel en kan ik haast wel janken…

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10253587 Quote

Ik blijf meestal ook ‘gewoon’ even liggen burgerse haha of ik kantel m’n bekken een beetje. Jouw pose klinkt niet echt comfortabel haha!

En shit nee, wat balen mttm! Zo confronterend zo’n blanco test 🙁 als in, loopt je lijf je dan echt zo erg te foppen 🙁 hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

Hier ook een bijzonder moment gisteravond. M’n zusje weet net zoals een paar anderen van ons traject, inmiddels alweer 2 jaar.. En die vraagt gister serieus of ik op haar kind wil passen omdat ze een abortus krijgt. Echt ik kon d’r wel ophangen via de telefoon.

In eerste instantie zei ze de reden niet, alleen maar dat het ‘moeilijk was’ maar door de zussenradar kon ik het direct raden. Toen was ik misschien nog wel bozer zelfs. Als ik dan met m’n gekke bek was gaan oppassen. Echt mijn bloed kookt. Wat een idioot. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

mttm
    Bijdrager
    #10253582 Quote

@Burgerse: jij maakt er echt topsport van hahaha. Ik heb er ook wel eens over nagedacht, maar het lijkt me ook wel een gedoe om in die houding te komen. Volgens mij is bij mij dan al alles weggelopen. Ik blijf meestal ook even op mijn rug liggen. 

Vanmorgen een test van de Action gedaan. Zoals verwacht: helemaal wit. Niet eens een vaag streepje waar je over zou kunnen twijfelen. Ondanks dat ik verwacht had dat ik niet zwanger ben, is zo een witte test toch altijd pijnlijk. 
    Ik voel me nu ook wel een beetje verdrietig. Niet omdat ik niet zwanger ben, maar net nu ik het een maand echt had losgelaten, gebeurt dit. Ik kijk het nog een weekje aan en anders toch even naar de dokter. Sommige symptomen vind ik namelijk toch best eng als je niet zwanger bent. Door mijn hoofd gaat nu echt de vraag of ik misschien schijnzwanger ben. 

Yres
    Bijdrager
    #10253541 Quote

Haha, wauw burgerse, dat klinkt als een ingewikkelde houding post-seks! 

Ik blijf altijd gewoon even ene kwartiertje op mijn rug liggen, heel soms met mijn benen omhoog, maar dat is dan meer omdat ik geen papiertje of handdoek bij de hand had en niet wilde lekken Haha. Of als het bedtijd is ga ik meteen slapen. Plassen doe ik dan de volgende dag meestal. Maar ik heb gelezen dat een kwartiertje blijven liggen prima is en dat het er daarna uitloopt niet uitmaakt. De snelste zwemmers zouden dan al richting baarmoeder moeten zijn en wat eruit loopt zouden de tragere kandidaten zijn. Ik ging daar voor het gemak dan maar vanuit 😉 

Dag 8 is inderdaad wel vroeg deze maand! Dat wordt dus nu al gezellig maken Haha! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct