Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10243865 Quote

Dat programma van Lauren heb ik vorige week ook gezien! Ik vond t best mooi maar ook erg confronterend. Dat ging vooral over homo en lesbische stellen, die hebben weer met heel andere (maar net zo heftige) problematiek te maken! Het kwam wel minder hard aan dan een aflevering van Call the Midwife waar ik laatst opeens om moest huilen. Die serie kijk ik dus niet meer. Überhaupt gezellige drama’s kijk ik niet. In plaats daarvan kijk ik nu crimi’s. Hmm wat zegt dat over mijn gemoedstoestand? 🙈

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10243867 Quote

Zet m op Knuffeltjeee hahaha

WilKindje vorige ronde werd je ook al blij verrast met een ei toch?, je lichaam is goed bezig zeg! Fijn voor je! Ook jij succes!

Mandareintje
    Bijdrager
    #10243876 Quote

Succes WilKindje

Ja klopt het is confronterend. Maar ik vind het ook mooi dat er een bepaalde herkenning is. Bij het programma van Lauren heb ik minder herkenning omdat het idd vooral homo’s en lesbiennes zijn en dat hun problematiek omtrent zwanger worden anders is. Desniettemin zat ik jankend achter de tv en zag ik toch ook groen van jaloezie toen daar (2x) een inseminatie na 1 keer raak was. Daarom lijkt dat andere programma van stellen waarbij het niet lukt fijner, meer herkenning. Ik bedoel, ik volg jullie verhalen ook alleen bij tv zit er dan beeld bij. Ik hoop vooral te zien dat het uiteindelijk lukt zodat ik er hoop uit kan putten. Ik zit voor de tv vanavond, wel met een doos tissues waarschijnlijk, hihi.

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10243884 Quote

Ja, dan hadden ze een donor gevonden maar die had zwak zaad. Dus ja, dan zoek je dus een andere donor. Niet dat dat makkelijk is (absoluut niet, want ze zoeken onder bekenden), maar ik zat echt ja tuurlijk joh dat doen we hier ook even, sorry schat maar je hebt zwak zaad dus ik zoek even een ander. Herkenbaar? Not so much!

Ik had veel meer te doen met de homostellen, poe wat een enorm lang traject en wat een geluk als het dan lukt! Daar zat ik dus bij te janken.

Ik ga snel uitzoeken waar dat andere programma op is. Ben benieuwd of ik kam volhouden om t te kijken.

WilKindje
    Bijdrager
    #10243886 Quote

Ja toen door de provera heen een ei van 16mm die gesprongen was, helaas niet zwanger geworden en nu de eerste ronde aan letrozol 2,5mg, meteen op cd11 dus al een mooi ei van 15mm! 🙈 wist niet dat het zou gaan werken, hoopte het natuurlijk wel door vorige maand dat spontane ei maar was bang dat ik een hogere dosis moest voor het iets deed. Als het prikken goed is en hij gesprongen is krijg ik het verder ook voor 5 maanden mee en hoef ik geen metingen meer. Hopen dat het snel mag lukken ☺️ Heb nu iig net zoveel kans als iemand zonder pcos met een goede eispong.

Taaraa
    Bijdrager
    #10243895 Quote

Mandareintje oh wat spannend dat vrijdag je NOD is. Ik hoop zo dat het raak is! Houd de moed erin! Het ziekenhuis waar ik loop werkt standaard met menopur of gonal f en ovitrelle bij IUI.. 

Lapjesendraadjes wat spannend dat je nu ook IUI ronde 1 doet. Ik heb ook ergens volgende week mijn ovulatie, we lopen dus een beetje gelijk. Ik moest zo lachen om je opmerking over crimi’s.. ik vermijd ook programma’s als Teenmom of I didn’t know I was pregnant -_-

Knuffeltje en Wilkindje nieuwe ronde, nieuwe kansen. succes deze ronde <3

Ik kende overigens beide programma’s niet.. misschien kijk ik ook wel naar ‘niets liever dan een kind’.. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Mandareintje
    Bijdrager
    #10243913 Quote

Taaraa: Dabkjewel, super lief. Oh.. ja zo heeft ieder ziekenhuis zijn eigen protocol hè, blijf ik toch apart vinden. Maar weet dat Clomid bestaat en wie weet kan je er eens om vragen als je het prikken zo tegenstaat! Hopelijk gaat het al beter. Wanneer was jouw volgende follikelmeting nou?

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10243932 Quote

Nou, dieper als dit kunnen we niet zitten.

Ik heb een normaal libido, vriendlief wat lager. Maar hoe meer signalen ik geef, neuken nu is de dag hoe meer het in zijn hoofd op slot springt. In mijn hoofd heb ik het cirkeltje van mijn cyclus zitten. Vriendlief alleen uit liefde. De beste seks of net voor of net na mijn menstruatie, want dan staat er geen druk op. Ik krijg die druk er niet uit en vriendlief die blokkade niet. Ja hoe dan verder? Deze maand zal t m wel weer niet worden. Weer even pauze en meer het bij vriendlief neerleggen en op ooit een verdwaald eitje wat dan raak.is.

Het is gewoon frustrerend. Want die druk, die houd je. Onvermijdelijk. Ik hoop mijn gevoelens een beetje in de vriezer kunnen zetten… ik snap vriendlief wel. Doordeweeks zijn er zoveel factoren dat het niet wil. Te moe. Denken aan de werkdag andere dag… Het ligt gewoon ingewikkeld. Ik vind gewoon knuffelen ook heerlijk maar het is toch logisch dat ik al snel verder denk?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct