Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10262459 Quote

Eindelijk, het is doorgebroken. Op naar ronde 14!

Farru
    Bijdrager
    #10262502 Quote

Ohneee lapjesendraadjes!! Ik had het echt gehoopt voor je. Vooral omdat je nod er nog niet was. 

NWJ
    Bijdrager
    #10262505 Quote

Heftig chacha! Dikke knuffel!

lapjesendraadjes: op naar een goede ronde! 

Wij zijn weer terug van de huisarts. Gezien bij mij alles telkens wel regelmatig is en wij nog jong zijn wol hij het nog even tijd geven. Dus eerst geen extra onderzoeken voor mij. Wel potje mee gekregen voor zaadonderzoek van mij man. Dit was voor nu het minst stressvol zei de huisarts en is makkelijk na te kijken. Mocht daar toch wat uitkomen dan kunnen we altijd verder met onderzoeken/traject. 

Even afwachten dus. Al hoop ik volgend weekend (rond 16e) op een positieve test!

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10262632 Quote

Lapjesendraadjes ah shit zeg, ik had toch stiekem hoop! Jouw lijf is wel echt consequent hè? Ene dag negatieve test, dag erna ongesteld… Bizar! 

NWJ in ieder geval fijn dat de eerste stap is gezet! Klinkt precies zoals ’t bij mij begon. En een goede uitslag van sperma onderzoek kan ook veel voor je gemoedsrust doen. Of vind je het zelf vervelend dat er verder nog geen concrete stappen worden gezet bij jou? Weet je wel hoe lang de HA het nog wil aankijken?

Ik denk dat gister toch echt voedselvergiftiging was hier, blehhh alleen maar op de wc gezeten. ’s middags wel hele felle steken gehad (zoals die ene keer dat ik de innesteling voelde) maarja door die buikellende van gister durf ik er verder niet echt op te vertrouwen haha. Ik dacht wel t*ring, als je straks zwanger bent zit je er misschien elke dag wel zo bij.. Heftig haha! 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10262634 Quote

Lief dat jullie nog hoopten voor mij! Ik zag de bui al hangen vanaf dit weekend. Mijn lichaam is redelijk consequent ja! Al was ik dit keer wel drie dagen overtijd. Ik ben wel blij dat mijn lichaam geen loopje met mij neemt. Ik hoop de komende ronde eens andere signalen te krijgen, zodat ik eens een keer positief test! Voor de verandering zou dat weleens leuk zijn. Is wel het understatement van de eeuw hahaha…

NWJ
    Bijdrager
    #10262665 Quote

Bo-belle: opzich vind ik dit eerst een prima stap. Want van het zaad kun je zelf niks afleiden. Dus om daar een uitslag van te hebben is in elk geval fijn. Want nu heb ik steeds van die gedachten: wat als het dus niet goed is, dan hebben we het een jaar voor niks gedaan en in spanning gezeten telkens. Dus dit gaat wel meer rust geven. Huisarts gaf aan als dit onderzoek verder goed is dat ze dan dus wel tot twee jaar aankijken. Het is echter wel een hele fijne huisarts, dus mochten wij het echt niet meer trekken, denk ik dat we wel eerder voor verder onderzoek een verwijzing krijgen. Maar eerst dit onderzoek maar even.

lapjesendraadjes: dat is zeker een understatement, haha. Ik herken het overigens wel heel erg. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

MienMa
    Bijdrager
    #10262667 Quote

De bloeding die zondag rustig begon heeft zich doorgezet dus ik ben ”gewoon” ongesteld geworden (denk ik). Vorige cyclus ging ik licht bloeden op 30 september. Daarna een week lang heel licht bloedverlies gehad, waarna nog een week volgde met meer bloedverlies. 2 week gebloed dus.. Echt bizar. Ben wel blij dat het nu ”erger” is. Nu hopen dat het tussen de 5 a 7 dagen duurt en dan ziet het eruit als een ”normale” eerste week.

Ik zat er gisteravond echt even doorheen. Je wil het zo graag en opzich is er niet zo heel veel mis bij ons. Je zou denken dat na een paar keer met hulp van het ziekenhuis het wel een keer moet lukken als alles er binnen in ook zo goed uit ziet. (behalve dan die eisprong, maargoed daar heb ik nu ook wat voor). Je gaat ook steeds meer denken dat het nooit meer gaat lukken en wat heb je dan verkeerd gedaan in je leven etc.. zoveel nare en rare gedachtes door je hoofd.  

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10262669 Quote

Lapjesendraadjes understatement van de eeuw haha! 

NWJ dat klinkt als een fijne huisarts inderdaad! Tot 2 jaar aankijken klinkt wel lang, maar laten we hopen dat het zo ver helemaal niet komt 🙂 bij ons gaf dat sperma onderzoek ook veel rust (2 maanden erna zelfs even bevrucht geweest denk ik, maar geëindigd in vroege mk) dus duimen dat die uitslagen goed zijn! 

Ik zit er zelf ook behoorlijk doorheen Mienma, er komt allemaal nogal wat op je af en ons geduld wordt zo op de proef gesteld! Niet te doen echt. En kan me helemaal voorstellen dat het extra heftig is als er hulp bij komt kijken…

Hier merk ik dat verhuizen, nieuwe baan en overleiden van mijn moeder zijn tol beginnen te eisen. Tot op het punt dat ik twijfel om de opdracht ‘terug te geven’ omdat ik het gewoon niet trek. Vanmiddag maakte mijn vriend een grapje en zat ik huilend in de hoek van de kamer. En het was geen gemeen grapje, hij deed alsof hij z’n hoofd stootte. Ik heb gewoon een algeheel gevoel van niet goed genoeg zijn, en daar helpt deze hele ellende ook niet mee. En als je zo in de stress zit, helpt dat omgekeerd natuurlijk helemaal ook niet mee. Goed, dat was even genoeg off-topic. Sorry! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct