Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10262698 Quote

MienMa, Bo-Belle, hebben we gisteravond bij elkaar gezeten ofzo? Ik zat namelijk ook jankend tegen mijn vriend aan, nadat hij relativerend probeerde te zijn en vertelde over een vriendin die te laat was met beginnen aan kinderen ‘hou je kop, ik geef echt om anderen maar nu wil IK! Ik wil dat het nu eens een keer makkelijk gaat in mijn leven en wat anderen doen kan me geen zak schelen nu’. 

Ik heb ook sterk het gevoel nu ik hulp krijg dat t toch sneller een keer raak zou moeten zijn, maar zo werkt t natuurlijk niet. Eigenlijk is nu de teleurstelling groter voor mij. Ik vind de wachtweken niet zo erg, maar als mijn temperatuur eenmaal daalt en ik dus geen hoop meer hoef te hebben, dan kan ik niet snel genoeg ongesteld worden en dan vind ik t echt moeilijk. 

NWJ
    Bijdrager
    #10262731 Quote

Lapjesendraadjes, Meinsma en bo-belle en ook de anderen die zich zo voelen: big hug voor jullie! <3  It sucks! 

Farru
    Bijdrager
    #10263019 Quote

Ahhh! Ik kan op dit moment even echt niet tegen de vrolijke “wij zijn zwanger” berichten! Vanmorgen zag ik iemand met een dikke buik en ik dacht nee zal wel niet want die persoon vertelde mij zo’n 6mnd geleden nog dat ze echt zeker 1,5jr willen wachten… en nu wisten ze het geslacht zelfs al en n ander koppel ook totaaaal onverwacht niet de bedoeling perongeluk toevallig.. zwanger! Verschrikkelijk vind ik het even hoor, excuse me. Moest het echt even kwijt want hier valt dat gevoel te begrijpen. 

In reallife denken mensen dan dat je een of ander ongevoelige bitch bent als je zo zou reageren. 

Ik zou zooo graag willen dat er “iets” is dat je zelf kunt doen om het wel te laten lukken!

NWJ
    Bijdrager
    #10263027 Quote

Farru: dat heb ik ook steeds meer. Lijkt of komen er opeens hordes zwangeren bij. En dan denk ik ook wat doen zij wat wij niet doen? Maargoed misschien zijn zij ook al lang bezig geweest bedenk ik mij dan maar. Maar het blijft zo verrekte lastig, wij willen ook wel een leventje in de buik! 

ChaCha
    Bijdrager
    #10263057 Quote

Oh dat gevoel is echt vreselijk! Sinds wij aan het proberen zijn, nu zo’n 2,5 jaar, zijn er denk ik al 15 baby’s geboren in mijn directe omgeving.. en telkens de opmerking ‘wanneer beginnen jullie er aan?!’ Beste vriend, wij zijn als eerste van iedereen gestopt met de pil en nu de laatste om een baby te krijgen. Het is echt niet dat we niet willen hoor 🙄 vreselijk zo’n dingen! Ik heb ook heel hard het gevoel ‘ik ben blij voor jullie, maar ik vind het zo erg voor mezelf’. Bij elke nieuwe aankondiging. Hier voel ik mij dan ook weer schuldig over.. 

ik ben ook zo dankbaar voor deze groep, hier kunnen we idd zo’n dingen zeggen zonder raar bekeken te worden!

mttm
    Bijdrager
    #10263095 Quote

Niet leuk om te lezen dat zoveel meiden zich zo rot voelen. Helaas ken ik het gevoel helemaal van vorige maand en de maand ervoor. Ik zat er ook even helemaal doorheen. Om de kleinste dingetjes kon ik wel janken. 
    Toen toch nog maar eens met mijn vriend besproken hoe en wat, besloten om de laatste maanden vooral te genieten (van elkaar en van leuke dingen). Ik leef dus enorm met jullie mee. Het is zo een rot gevoel. 
    Bij mij is vandaag 28 en ik kan wel zeggen dat ik echt een fijne maand heb gehad. Waarschijnlijk ook omdat ik het best druk had. Maar mijn vriend en ik hadden echt weer eens tijd voor elkaar. Geen moeten en dat soort dingen. Ik heb vandaag zelfs moeten kijken op welke dag in mijn cyclus ik zat. Ik wist het gewoon niet meer. 
    Nu de menstruatie zo voor de deur staat, komt natuurlijk ook even het besef dat ik wel zeker weet dat er in 2019 geen testen meer gedaan hoeven te worden. Van de andere kant komt ook langzaam het besef dat we het niet zo slecht hebben. We kunnen nu nog even van alles genieten en hopelijk gaat het de komende jaren dan wel lukken. Ik probeer er toch maar even iets positief in te zien. We hebben in ieder geval afgesproken om niets meer te laten om als reden te geven wellicht zijn we dan zwanger. 
    Heel veel sterkte allemaal!!!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Fishy
    Bijdrager
    #10263196 Quote

Dag dames,

Vandaag weer echo gehad: follikel van 10mm, maar heel dun BMS (minder dan 2mm). Dus ze verwachtte wel dat er een oké ei zal komen as week.. 

Dus ze houden het weer verder in de gaten.. wel zag ik zelf nu ook echt mega veel van die blaasjes/cystes zitten, nu ik weet hoe het er uit ziet.. Vond het ineens niet meer gek dat ik best vaak last heb van die eierstokken :’)

Mandareintje
    Bijdrager
    #10263215 Quote

He jammer MienMa en Lapjesendraadjes. Een positieve test zou zeeeeeeker wel eens een keer mogen. Dikke knuffel en wees lief voor jezelf!

Bo-Belle wat ontzettend naar. Je hebt ook zoooo veel voor je kiezen gekregen de afgelopen tijd zo. Ik hoop zo op snel goed nieuws voor jullie, en dat je je snel weer beter voelt maar kan me helemaal voorstellen dat je nog wel even bezig bent alle stress en klappen te verwerken. Pas je goed op jezelf meis? Kun je jezelf even trakteren op iets? Massage boeken ergens?

Hier nu weer 2 dagen voor NOD en ben super hoopvol! Ronde.. geen idee, 16 of 17 ofzo, en ik heb er een nieuw symptoom bij, ja ja! Rugpijn! Nog nooit gehad! Ow en ik ben meeega maar dan echt meeega chag dus heb al 3 dagen ruzie met mn vent zo ongeveer. Kei gezellig hier. Ben heel benieuwd zondag! Als ik niet ongi wordt wil ik savonds testen, met wat bewaarde ochtendurine.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct