Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • mttm
    Bijdrager
    #10230410 Quote

Lapjesendraadjes, shit dat je toch ongesteld geworden bent. Misschien is nu wel een goed moment om even afstand te nemen (als dat lukt). Waarschijnlijk ben je er over een tijdje nog meer mee bezig dan nu en dan is het misschien even lekker als je dat met een frisse start kunt doen. Seks hebben op de momenten dat jullie echt zin hebben en verder niets bijhouden ofzo. Ik weet overigens dat het ook heel moeilijk is. Ik probeer soms ook afstand te nemen, maar in mijn achterhoofd blijft toch van alles rondgaan. 

Negentienachtentachtig, dat is wel heel lang. Ben je al eens bij de dokter geweest? 

Elssb
    Bijdrager
    #10230401 Quote

@Tralala thanks voor je positiviteit, dat is echt heel fijn!! Ik ben vanochtend ongesteld geworden dus daar ben ik heel blij mee. Dat geeft toch het gevoel dat het misschien allemaal spanning is wat ik voel en dat ik me niet zo’n zorgen moet maken. Ik ga woensdag naar de huisarts en laat de bult nakijken. 

Voor alle andere dames, ik vind het vreselijk te lezen voor jullie dat jullie al zo lang in de molen zitten, hierdoor lijken mijn problemen niets en weet ik ook wel dat ik eigenlijk tot nu toe nog niks te klagen heb.

Heel veel succes en ik houd jullie verhaal in de gaten. Als er iets veranderd dan laat ik het weten.

@lapjesendraadjes wat jammer dat je ongesteld bent geworden, maar je had het al wel verwacht. En ik kan me ook goed voorstellen dat je het een ronde wilt overslaan, maar aan de andere kant, niet geschoten is altijd mis?! Maar je moet er natuurlijk ook wel fijn bij voelen..

#10230362 Quote

Hier ook nog steeds niks na de miskraam.  81 dagen verder geen menstruatie en geen eisprong. Het is om te janken!

mttm
    Bijdrager
    #10230270 Quote

Spannend Mandareintje, voor jou mogen die weken vast snel gaan. En dan natuurlijk met een mooie afloop.

Ik zit vandaag op dag 29. Nog geen menstruatie te bekennen. Het is in ieder geval duidelijk dat de teunisbloemolie maar 1 keer voor een kortere cyclus heeft gezorgd. Ik hoop dat het deze keer wel binnen de 35 dagen is. 

Voor iedereen succes, de ene met wachten en de ander met de uitslagen en weer een ander met iets anders. Het is me allemaal wat.  

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10230268 Quote

Hey lapjesendraadjes ik begrijp je gevoel eigenlijk wel, wij zijn al bijna 2 jaar onderweg en hebben ook wel eens wat afstand genomen ervan. Anders is het helemaal niet meer te doen joh (voor ons dan). En zeker als je weet dat ‘hulp onderweg is’ kan ik me goed voorstellen dat je wel even een pauze kan gebruiken. 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10230266 Quote

Ik ben gisteravond zoals verwacht ronde 11 in gegaan. Aangezien onze afspraak bij het fertiliteitscentrum net na mijn volgende NOD gepland staat, heb ik zo het gevoel dat we pas in oktober, ronde 13 gaan starten met wat voor behandeling dan ook (als er geen wachtlijst is). Pff. Ik wil het nu gewoon een paar rondes opgeven, totdat we de behandeling starten. Is dat heel raar van mij? Ik heb gewoon geen vertrouwen in ons, dat t ons samen op de gewone manier lukt. Mijn vriend wel, maar hij heeft niet voldoende door dat t daardoor toch elke keer weer een teleurstelling voor mij is. Nou ja. Ik moet nog een paar dagen werken en daarna ben ik 3 weken vrij en hoop ik wat broodnodige ontspanning te krijgen.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10230254 Quote

Jeetje wat spannend mandareintje! Pfff die 2 weken na iui lijken me nóg heftiger.. Beter dan dat kan je niet je best doen zeg maar qua timing haha.

Wel verwarrend mbt de zaadkwaliteit.. Misschien dat je dat nog kan navragen? 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10230134 Quote

Ik vond het krijgen van de uitslag niet heel spannend, omdat ik ik het idee had dat we geen probleem hadden want uit mijn echoscopisch onderzoek kwam nl niets verontrustend. Ik wou dat ik het iets spannender had gevonden want de uitslag kwam voor mij echt uit het niets, ik was totaal niet voorbereid op een slechte uitslag. Ik hoop dat jij een goede uitslag krijgt Tulpje en dat je je voor niets zorgen maakt! 🤞

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct