Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • WilKindje
    Bijdrager
    #10265164 Quote

Hey meiden, wat een verhalen weer inderdaad en zoveel tegenslagen 😞 ik zit nu weer in de wachtweken dit was de 3e ronde letrozol 2,5mg en heeft dus weer goed gewerkt op cd15 een smiley, ik lees wel nog mee maar merk toch dat ik nu meer zoiets heb van we zien het wel na deze ronde nog 3x zelf en dan terug naar fertiliteitsarts om te kijken wat we dan gaan doen. Ik hoop dat het wel binnen deze 4x nog raak zal zijn natuurlijk maar kan er niet zoveel aan doen verder.. hoop dat jullie ook snel iets vinden om het wat meer naast je neer te leggen en zeker geen leuke dingen uitstellen hoor dat zorgt wellicht voor dubbele frustratie ☺️ Hoop echt snel wat positieve testen hier op dit draadje houd hoop meiden het komt uiteindelijk vast echt goed! 😘

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10265176 Quote

Hey meiden, vandaag inderdaad dan ook ongesteld geworden. Ik ben er gewoon echt even he-le-maal klaar mee. 

Eerst dacht ik ‘misschien wil ik niet meteen al met IUI starten als ze het aanbieden’ maar inmiddels denk ik, laat ze me alsjeblieft helpen want ik heb geen zin meer in dat getime, geplan, gedoe en gehoop en voor wat eigenlijk? 

We gaan de 25e naar de gyn om uitslagen te horen en plan op te stellen en ik heb nu zoiets van, deze maand doe ik verder helemaal niks. Ja, seks hebben als we er zin in hebben. Sorry voor deze kont-tegen-de-krib post maar mijn hemel wat ben ik chagrijnig ervan. 

Ik denk dat ik deze maand ook maar wat minder op het forum kom, ik breng niet echt een positieve vibe en dat is erg ongezellig voor de rest die wel in de wachtweken zitten 🙂 ik duim nog steeds voor iedereen! <3 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10265187 Quote

Het is zo dubbel ergens.

Aan de ene kant wil je niets plannen want stel dat. Of je staat heel ongemakkelijk op een feestje met een drankje om de volgende dag alsnog ongesteld te worden. En ook al neem je jezelf voor, ik ga er niet aan denken dan zit aan alles wat je onderneemt toch wel een extra lading. Want zou het dan misschien net met die vakantie raak zijn? O wat een leuke knuffeltjes bij de dierentuinwinkel. Zullen we, stel dat. En dan de teleurstelling dat het jaar toch alweer bijna om is en er nog niets gelukt is. Heel dubbel.

Vandaag helder slijm dus ik hoop vriendlief in de mood te krijgen vanavond… Glijmiddel weer in huis.

Want zonder smering gaat alles naar de *.

Wat hier denk ik een ongepaste opmerking is want ik vermoed dat hier vooral hele nette dames zijn? 😋

MienMa
    Bijdrager
    #10265238 Quote

Morgen weer ziekenhuis! Hopen op een groeiend eitje! 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10265268 Quote

Het was dat ik een email van mijn zorgverzekeraar kreeg. Ik zat al vanaf jongs af aan braaf bij dezelfde en nu blijkt dat ik al jaren teveel betaal. 

Confronterend. Hoe ben ik verzekerd bij zwangerschap? Oeps. Nooit aan gedacht. Dus blijf ik evenveel betalen bij mijn nieuwe verzekeraar. Geen idee wat kraampakket normaal kost. En kraamzorg wordt nu wel vergoed en anders niet dacht ik. Uiteindelijk was mijn oude verzekeraar goedkoper, maar het klakkeloos met 30 euro opschroeven en me jaren teveel laten betalen schoot me toch flink in het verkeerde keelgat.

Hebben jullie al aan jullie verzekering gedacht dames? Ik las ergens, weet niet of dat alleen voor de ene verzekeraar gold, maar dat je dit alleen in januari nog kan wijzigen.

Nooit eerder bij stilgestaan, anders was ik voor dit jaar waarschijnlijk al onderverzekerd.

Nu maar hopen dat het komend jaar wil lukken anders betaal ik dat extra stukje voor niks…

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10265269 Quote

Morgen weer ziekenhuis! Hopen op een groeiend eitje!

Hoop met je mee!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Muts
    Bijdrager
    #10265298 Quote

Ik ben maandag/nacht ongesteld geworden, en hoe 😩! Nog nooit zo veel krampen gehad amper geslapen. Maar wat lag er maandagavond op de deurmat, afsprakenbrief voor fertiliteitsonderzoek. Of we even binnen 2 dagen konden langskomen om half 9 s ochtends. Want waarom zou het ook kunnen dat sommige mensen ook nog werken enzo… Nja alles geregeld om heen te kunnen en op consult geweest.

Heel blij dat we geweest zijn. Hele intake gehad en echo gehad. Zat op cd 2 en ze kon al nieuwe eitjes op de wachtbank zien voor de nieuwe cyclus, dat was fijn! Verder zag alles er inwendig goed uit 😊.

Een week voor mijn volgende NOD wordt mijn progesteronwaarde geprikt en 2 weken daarna weer consult. Dan heeft ze alle data op een rij en komt ze met een slagingskans% dat het op ons eigen gaat lukken. Als die <30% is dan komt er medisch vervolgtraject. Anders moeten we het eerst verder zelf proberen. Ze kan de hele boel bij mij nog wel doorspoelen om evt verklevingen te zien en gelijk te verhelpen, dus dat laat ik waarschijnlijk sowieso doen. Dat schijnt ook de slagingskans te verhogen, which is nice. 

MienMa
    Bijdrager
    #10265307 Quote

@muts: Precies hetzelfde traject als bij mij! Alleen ik heb al geprikt en bleek dat ik geen eisprong en progesteron stijging heb. En ik wordt niet doorgespoeld nog. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct