Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Marr
    Bijdrager
    #10269826 Quote

Van harte Burgerse! Hier is t net doorgebroken, dus definitief naar ronde 7. NOD 29 december, cyclus ongeveer 30 dagen. 

Dreamer
    Bijdrager
    #10269842 Quote

@burgerse van harte gefeliciteerd! Mooi nieuws voor het einde van het jaar! wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

@Marr welkom! hier ook ronde 6 maar wél al 9 maanden verder.. helaas geen regelmatige cyclus. Hoop dat je net als ik veel hebt aan de berichten hier!

MienMa
    Bijdrager
    #10269904 Quote

Vorige cyclus heb ik alleen Pregnyl moeten prikken om de eisprong op te wekken. Ik werd toen na 9 dagen ongesteld (dat was beetje snel….). Dit keer heb ik een week later weer moeten prikken om de progesteron hoog te houden. 
    Ik zit vandaag op die 9 dagen later en ondanks dat ik weet dat ik 2 dagen geleden nog geprikt heb vind ik het vanaf vandaag wel spannend om naar de wc te gaan. 

NWJ
    Bijdrager
    #10269925 Quote

Wauw! Nog iemand met goed nieuws, gefeliciteerd burgerse! 

ik hoop mijn eisprong te vinden komende dagen. 

Mp
    Bijdrager
    #10269926 Quote

Burgerse, gefeliciteerd !! Dit is toch een goede ronde zo, met 2 dames positief. Een hele fijne en goede zwangerschap gewenst.

ChaCha
    Bijdrager
    #10269931 Quote

Burgerse, proficiat!! En geen sorry in deze groep voor positieve testen hoor, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Als er iemand is die ik het superhard gun, zijn jullie het wel!

wij nemen hier ook even rust na het laatste halfjaar. Wil ook niet superlang wachten, want elke maand niet terug zwanger voelt toch als een gemiste maand 🙈. Toch gek hoe fel die drang naar een kind wordt.. ik kan echt aan niets anders meer denken precies.. zeker nu mijn eerste uitgerekende datum er aan komt. 

Heel veel succes aan alle wachtenden!

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

MienMa
    Bijdrager
    #10270058 Quote

Ik ga de laatste wachtweek in. Zit nu op 8/9 DPO en de vorige keer had ik rond 7/8 DPO de eerste ongesteldheid verschijnselen in de vorm van bloed. Als ik niet ongesteld wordt voor zondag dan mag ik zondag testen. 

Knuffeltjeeee
    Bijdrager
    #10270110 Quote

Jahoor, het weekend kon nog meer naar de tering. Nicht is ook weer zwanger. Weer een dikke huilbui omdat ik in geen jaren zo ongesteld ben geweest.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct