Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10270209 Quote

Wat kut Knuffeltjeeee.

Ik zou een goed glas wijn pakken denk ik. Het is soms gewoon gemeen en enorm zwaar. ❤

Dreamer
    Bijdrager
    #10270210 Quote

@Knuffeltje sluit me bij lapjesendraadjes aan… Sterkte gewenst vanaf hier! Blijven altijd &#%$momenten. Zat vandaag weer op een kinderverjaardag, ene kant super leuk en fijn andere kant confronterend…

Zwaantje
    Bijdrager
    #10270223 Quote

@Knuffeltje Oh wat een naar gevoel is dat he! Ik herken het ook heel erg goed. 

Hier een klein beetje goed nieuws! Mijn ovulatietesten lopen sinds gister eindelijk op. Ik verwacht dat ik morgen een positieve test heb, dus wij klussen weer volop! Duimen dat het weer raak is en blijft zitten dit keer. Vind het ontzettend spannend allemaal. 

ChaCha
    Bijdrager
    #10270225 Quote

Ach, wat k*t Knuffeltje.. een dikke virtuele knuffel van hieruit!

Marianna
    Bijdrager
    #10270258 Quote

Sterkte knuffeltjeeee. Het is inderdaad soms niet eerlijk en heel zwaar om dit te moeten doorstaan 

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10270264 Quote

Sterkte knuffeltje, blijft moeilijk om mee te dealen soms… 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10270298 Quote

En MienMa spannend trouwens voor jou, goed teken lijkt me zo. Ik duim mee!

Hier dacht ik dat deze maand al “verpest” was omdat we alleen 3 dagen voor eisprong seks hebben gehad. En onze gyn vertelde laatst dat we met deze zaadkwaliteit wel zwanger kunnen worden, maar dat timing HEEL belangrijk is. Dus de verwachting dat zijn zwemmers 3 dagen overleven is nihil.

Maarrrrrr nu bleef mn temp maar laag. Dus toen toch nog een paar keer seks gehad en pas sinds vanochtend is mn temp omhoog (36.6) ipv afgelopen donderdag (temp was rond 36.1). Toch weer hoop dus deze maand! Ergens ook wel fijn, want ik hoop gewoon heel erg dat die spuiten gonal niet hoeven… fingers crossed!  

ChaCha
    Bijdrager
    #10270313 Quote

Bo-Belle en Mienma, ik duim mee!

wij hebben jammer genoeg minder goed nieuws gekregen. De curretage heeft blijkbaar toch niet alles weg genomen, vanavond en morgen cytotec innemen en vrijdag controle. Als het dan nog niet schoon is, maandag terug curretage.

we hebben ondertussen ook de resultaten van ons bloedonderzoek binnen. Zowel mijn partner als ik zijn dus drager van het gen dat anencefalie veroorzaakt. We hebben 1/4 kans dat een volgende zwangerschap opnieuw dezelfde afwijking heeft.. eind deze maand afspraak bij professor genetica om onze opties te bespreken. Ik weet niet goed of ik nu blij moet zijn dat we weten dat er is of angstig voor wat er op ons af gaat komen. Ik had nooit durven denken dat een reis naar een kind zo’n beproeving zou zijn!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct