Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • NWJ
    Bijdrager
    #10270374 Quote

https://www.mupload.nl/img/8xu8sh.jpeg

net de uitslag van het semenonderzoek binnen. Is dus niks aan de hand volgens de arts en de huisarts. Nu nog maar even proberen en anders in het nieuwe jaar mezelf eens laten screenen. 

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10270530 Quote

Wat een enorm kutnieuws Chacha! Ik kan er niets beters van maken 💔😭

Lapjesendraadjes
    Bijdrager
    #10270531 Quote

Dat ziet er inderdaad goed uit NWJ. In ieder geval fijn dat dit nu alvast getest is. 

Bo-Belle
    Bijdrager
    #10270567 Quote

Jeetje chacha wat een nieuws zeg… kan me voorstellen dat het super dubbel is. Het nieuws zelf blijft natuurlijk super shit zeg, maar nu je het weet kan je er misschien wel iets mee? In ieder geval mega heftig… wat een beproeving. 

MienMa
    Bijdrager
    #10270621 Quote

Vandaag zit ik op 10/11 DPO. Nog niks te zien qua bloed maar ook nog geen zwangerschaps verschijnselen. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt. Vrijdag zit ik op 14 dagen na ovulatie. Zondag op 10 dagen na de laatste Pregnyl prik. Het kan dus elke dag beginnen. 

Ik weet nog steeds niet wat ik liever heb 🤣 De klok erop gelijk kunnen zetten qua menstruatie of juist niet. 

Marianna
    Bijdrager
    #10270631 Quote

Jeetje wat een heftig nieuws Chacha ☹️ 
    Sterkte ermee 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

ChaCha
    Bijdrager
    #10270804 Quote

Dankjewel dames! Het kwam zeker even binnen.

we weten nu idd wel waaraan en waaraf. Bij elke zwangerschap 1/4 kans dat de afwijking zich herhaalt. Ik vermoed dat IVF voor ons de beste oplossing zal zijn, aangezien ze de embryo’s testen voor terugplaatsing. Nooit gedacht dat dit mijn traject ging worden, maar de wens voor een kindje is zoooo groot! 
    Ik heb ook gisterenavond en deze ochtend 4 tabletten cytotec ingenomen, maar ik merk er nog niet veel van. Heeft er iemand ervaring mee? Ik vrees dat een 3e curretage zich aandringt.. 

Marr
    Bijdrager
    #10270825 Quote

Chacha, jeetje wat heftig! Nu jullie weten wat eventueel de oorzaak kan zijn geeft dat misschien wel wat hoop voor de toekomst? Heel veel sterkte komende tijd! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct