Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

• Auteur
  • Bo-Belle
    Bijdrager
    #10271447 Quote

Ah nee… Wat shit MienMa!! 

En fijn om te horen dat het bij jullie meeviel Mandareintje en Mientje. Ze verwachten bij mij gelukkig geen blokkades, meer om uit te sluiten en hopen dat die spoeling een beetje meewerkt met vruchtbaarheid 😉 dat mn eitjes maar lekker soepel van de glijbaan mogen haha 

Mandareintje
    Bijdrager
    #10271525 Quote

Komt helemaal goed Bo-Belle! Goed paracetamol en naproxen innemen van te voren en dan komt het goed. 

ChaCha
    Bijdrager
    #10271598 Quote

Wat een gedoe allemaal hè 🙈. Mijn man maakt zich al zorgen over het potje vullen.. Vriend, ik lig hele dagen met m’n benen open voor dokters die allerlei dingen in mijn baarmoeder steken en prikken 😉
    Onze arts genetica zei ons telefonisch dat we ons geen zorgen hoeven te maken, alles is oké. En onze testen dan? Maak je geen zorgen over die testen, dit heeft geen gevolgen voor de gezondheid zei ze. Ik wist niet waar ik het had hoor, als je drager bent van een afwijking heb je superveel kans op herhaling, maar maak je geen zorgen.. Of ben ik dan te gevoelig? 

Haha ik duim voor je gladde glijbanen Bo-Belle!

Mandareintje, bedankt voor de tip! Ga me er toch al eens lid van maken.

Kvg
    Bijdrager
    #10271630 Quote

jeetje heftige verhalen weer.

denk aan jullie!

ik ben deze maand voor het eerst begonnen met temperaturen. Vanaf dag 15 hogere temp en dag 21 nog steeds zelfde temp. 13 dec in mijn nod. Heb natuurlijk nog geen vergelijkingsmateriaal van vorige maanden , dus geen idee. Wachten maar af. En dat duurt lang , zeker als je na morgen vakantie hebt . 

Zwindo
    Bijdrager
    #10271639 Quote

Bo-Belle ik heb niet echt een cyclus. De ene keer duurt het 38 dagen, dan weer 60 of langer. Na mn vroege mk in maart eigenlijk geen normale cyclus meer gehad. Dus flink balen. Het stuk darm zou weg moeten vanwege endometriose. Zit een stuk van 3 cm in de darmwand en net achter mn baarmoedermond. Ze weten alleen niet of dit één groot stuk is of losse stukken. Het meest vervelende vindt ik nu het wachten op alles. Zit nu letterlijk te wachten tot ik ongi wordt terwijl ik dit liever helemaal niet wordt, maarja t is niet anders. Voor jou ook spannende tijden voor een eerste ronde spuiten. Hoop dat je je ervaringen deelt wie weet start ik over een tijdje ook zo’n traject en ben ik al een beetje mentaal voorbereid. 

Chacha wat een ellende maken jullie mee zeg, jeetje. Dat van je man die moeilijk doet over een potje klinkt heel herkenbaar. Die van mij mag opnieuw omdat t de eerste keer ook niet allemaal goed in t potje zat. Hoop dat dit de reden is dat de waardes zo tegen vielen. Maar wat een rare opmerking van je arts, zou me er ook niet heel gerust onder voelen. Zou zelf de neiging hebben om ergens om een second opinion te vragen. 

Voor de andere meiden heel veel succes op de wachtbankjes, het balen dat je ongi bent geworden of het in spanning zitten voor behandelingen. Ik ben niet heel actief meer op het forum maar probeer af en toe wel wat mee te lezen en hier en daar te antwoorden. 

Marianna
    Bijdrager
    #10271674 Quote

ChaCha idd bijzondere opmerking van de arts. Hopelijk heeft de arts wel gelijk maar begrijp dat je je zorgen maakt. Sommige artsen geven ook niet echt uitleg en dat stelt je dan ook niet gerust. Nogmaals navragen misschien? 

Voor de meiden die een traject in gaan of er al mee bezig zijn: heel veel succes. Lijkt me toch wel “fijn” dat je eindelijk geholpen wordt. Hopelijk is het heel snel raak voor jullie!

Ik heb vandaag of morgen mijn nod en ik kon me niet inhouden en heb net getest met een vroege test omdat mijn borsten zo extreem gevoelig zijn, dat heb ik normaal niet zo erg. Helaas helemaal wit dus het zal er wel weer aan komen. Ik word er helemaal moedeloos van. Deze maand ook tarwekiem olie geslikt en conceive plus gebruikt (geen idee of het allemaal daadwerkelijk nut heeft) maar heeft bij ons dus niet gewerkt. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

ChaCha
    Bijdrager
    #10271694 Quote

Marianna, op 31/12 heb ik een afspraak bij haar, een resultaatsgesprek. Vroeger kon jammer genoeg niet, haar wachtlijst is enorm lang (al tot augustus..). Ik ben al mijn vragen aan het noteren, zodat ik zeker niets vergeet dan! Telefonisch geven ze uiteraard niet al te veel info. Ik probeer het los te laten, maar eenvoudig is dit zeker niet. 
    Toch elke keer weer een teleurstelling he, die negatieve testen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Marianna
    Bijdrager
    #10271697 Quote

Jeetje wat een lange wachtlijst ChaCha. Gelukkig kan je al op redelijk korte termijn langs voor de resultaten. Ja ik begrijp dat het moeilijk is om los te laten. Ik hoop voor je dat je dan wel duidelijkheid krijgt bij je afspraak.

Ja het is zeker steeds een teleurstelling, terwijl je weet dat je echt je best doet zoals gezond leven, overal rekening mee houden etc. Meer kun je niet doen. We gaan in januari naar de gynaecoloog voor onderzoeken, ik hoopte dat het niet zou hoeven maar helaas. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct