Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens In 2022 - pagina 118

• Auteur
  • BCW
    Bijdrager
    #10576180 Quote

Goedemorgen. 

Nu heb ik toch een vraag: 

Deze maand is bij ons pas ronde 1 om te proberen om zwanger te worden. Ik merk dat mijn baarmoederwand gevoeliger is maar die moet waarschijnlijk ook wennen aan het feit dat er geen nuvaring meer in komt… 

Nu hebben we na mijn laatste menstruatie regelmatig seks gehad en aankomende donderdag is (als mijn cyclus 28 dagen is; want nog geen flauw idee aangezien dit de eerste maand pas is) mijn eisprong. 

Nu mijn vraag: elke keer als we nu seks hebben gehad heb ik last van bloedverlies. Het is maar een beetje. Sorry voor de details maar bij het plassen is het duidelijk aanwezig en dan bij het afvegen. Hierna eigenlijk niet meer. Wel wat last van drukkende buikpijn.

Iemand hier ervaring mee of iemand die weet wat het is? 

Heb je ooit een uitstrijkje gehad? Zo niet of niet recent dan zou ik die als ik jou was laten herhalen want bloedverlies na gemeenschap kan ook vanuit je baarmoedermond komen

wijgaanervoor
    Bijdrager
    #10576202 Quote

Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad, ik wordt in Januari pas 30.

kleinwonder
    Bijdrager
    #10576264 Quote

Hoi! Graag wil ik ook gezellig meekletsen! 

Mijn vriend en ik zijn sinds mei bezig voor ons eerste kindje. Ik ben 26 en mijn vriend is 29. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27/28 dagen en meestal een eisprong op dag 14/15 van mijn cyclus. Ik gebruik ovulatietesten een weet dus wanneer de eisprong ongeveer komt en wat mijn vruchtbare dagen zijn. 

Op dit moment zitten we in de ronde 3 en mijn NOD is deze vrijdag. Ik heb vanochtend getest met een early test van de etos, deze was helaas negatief. Wel had ik ergens het gevoel dat het deze keer wel eens raak kon zijn. Heel erg voorzichtig durfde ik dit te hopen omdat ik het gevoel had dat ik een innestelingsbloeding had gekregen de 10e dag na mijn ovulatie. ‘S ochtends tijdens het afvegen roze afscheiding gehad en daarna niets meer gezien. Ook last gehad van buikkrampjes en pijnlijke borsten en een aantal puistjes, maar ik weet dat deze klachten voor mij ook gewoon de naderende menstruatie kunnen betekenen.

De roze afscheiding had ik echter nog niet eerder gehad en daardoor dacht ik dat het weleens raak zou kunnen zijn. Maar helaas dus alsnog negatief. Herkent iemand de roze afscheiding? Ik heb dit in eerdere cycli nog niet gehad. Ik ben erg benieuwd of het vrijdag doorzet en ik ongesteld ga worden. 

Ik hoop voor ons allemaal dat onze wensen voor een klein wonder in vervulling mogen gaan!🌈

#10576302 Quote

Welkom kleinwonder,

Wat spannend vrijdag je nod 🤞 duimen maar 

kleinwonder
    Bijdrager
    #10576340 Quote

Hmm.. Net bij het naar de toilet gaan licht bruine afscheiding dus bang dat ik toch vandaag of morgen al ongesteld ga worden.. 

#10576345 Quote

Ahh wat balen !!!

Hopelijk volgende ronde meer geluk 🤞

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

kleinwonder
    Bijdrager
    #10576410 Quote

Ja hoor.. Zoals ik al dacht vandaag toch ongesteld geworden. Op naar ronde 4 en hopelijk in deze ronde meer geluk!🍀

Noenoe
    Bijdrager
    #10576671 Quote

Hallo kleinwonder, 

Mijn eerste ronde duurde de cyclus 35 dagen. Dat is nu wel bij getrokken. Je kan zomaar geluk hebben dat het snel gaat of echt wel lang(er) moeten wachten. Vandaar dat we allemaal hierzo in spanning zitten 🙂
    Een uitstrijkje heeft trouwens niet persé iets met je leeftijd te maken. Dat kan voor van alles worden gedaan.

@Nicollee spannende weken weer voor jou! Hang in there! Mijn NOD is ook ergens rond de 25e augustus.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct