Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Vrouwen Met Een Zwangerschapswens In 2022 - pagina 4

• Auteur
  • Nanuk
    Bijdrager
    #10533985 Quote

Hoi allemaal!

Ik meld me ook graag aan hier. Mijn vriend en ik zijn beiden 27 jaar en we zitten nu in ronde 2, ofja, de eerste ronde was meer voor spek en bonen omdat we toen niet wisten waar ik in mijn cyclus zat aangezien ik niet ongesteld werd met spiraaltje (half januari is mijn spiraaltje verwijderd). Mijn NOD is waarschijnlijk 12 maart (mocht mijn cyclus regelmatig zijn).

Ik hoop heel erg dat het snel raak zou zijn. We gaan 22 april trouwen en zou het zo leuk vinden om dan zwanger te zijn!!

Caramel
    Bijdrager
    #10534034 Quote

@HasiE: Wat spannend zeg! Je NOD is al bijna. Ik ga voor je duimen. 🤗

@Kashima: Welkom! Leuk dat jullie ook voor jullie eerste kindje gaan. Begrijpelijk dat je je lichaam goed wil leren kennen en snappen. Lastig dat je ondergewicht hebt. Heb je hiervoor gesprekken of onderzoek gehad mbt je zwangerswens? 🙂

@Nanuk: Gezellig dat je hier ook komt meekletsen! Zou heel gaaf zijn als jullie in verwachting zijn als jullie gaan trouwen. Heel spannend! 🥰

#10534035 Quote

Hoihoi, Ik sluit me ook aan.

Wij zitten in ronde 3 voor ons 3e kindje

27 februari is mijn NOD, heel spannend weer !!

Loise
    Bijdrager
    #10534061 Quote

@Kashima ik heb hetzelfde probleem. Heb ook last van ondergewicht. Om op een gezond gewicht te zitten zou ik 5 kilo erbij moeten hebben. Ik denk er niet teveel over na. Ik eet en leef gezond en dat is volgens mij het belangrijkste.

Anirbas
    Bijdrager
    #10534068 Quote

Hi, 

Hier (serieus) bezig aan de 5de ronde, eerste kindje. Mijn NOD is 10 – 11 maart ongeveer. 

Ik las in een ander topic dat je het hoofdbericht van Dit topic kan aanpassen als je de app gebruikt ipv de website. 🙂

Caramel
    Bijdrager
    #10534088 Quote

Welkom @Nicollee! Spannend zeg, je NOD komt er al bijna aan! 😊

Ik heb iedereen NODS’s in startpost genoteerd! Mocht je dit niet fijn vinden of iets aangepast willen hebben, laat het mij eventjes weten☺️

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

SaarW
    Bijdrager
    #10534147 Quote

Ik ben benieuwd.. hebben jullie ook innesteling gevoeld/ klachten gehad?

Loise
    Bijdrager
    #10534153 Quote

@SaarW Bij de eerste ronde kreeg ik zware krampen en had ik bloedverlies rond de tijd dat mijn innesteling plaats moest vinden. Maar ik denk eerder dat dit een vervroege miskraam was ipv innesteling.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct