Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wachtbankje 22 September 1ste X Clomid Gebruikt 100 Mg

• Auteur
  • Rvdbr
    Bijdrager

Hallo allemaal, 

ik wou eigenlijk mijn verhaal even doen, we zijn nu 14 maanden bezig om zwanger te worden. Na het stoppen van de pil vorig jaar had ik de eerste half jaar een goede cyclus van 28 dagen. Top dacht ik!

maar na het halfjaar, gingen de 28 dagen voorbij. Eerst dacht je yes!! Eindelijk overtijd zou het dan zo zijn.. maar helaas het bleef uit en de test bleef negatief. 

Uiteindelijk op dag 60 ongesteld geworden en dat volgenden nog 2 cyclussen. Toen samen met mijn vriend besloten om naar de huisarts te gaan, gelukkig was de huisarts meegaand en werden we door gestuurd naar de gynaecoloog! Aantal weken laten konden we heen, eerst een kuur gekregen om ongesteldheid op te wekken en de eerste kuur clomid 50 Mg.  en mijn vriend moest zijn deel ook inleveren. Aantal weken verder kregen we de uitslag van mijn vriend en die was goed! Een hele opluchting! Nu ik nog.. 

ik had ondertussen de clomid geslikt op de 3 van de nieuwe cyclus t/m dag 7. Dag 10 moest ik terug komen voor een echo. (Dacht een echo op je buik. Maar toen ik kwam kon ik gelijk mijn onderkleding uit doen en met de blote billen om de stoel gaan zitten.. (was even schakelen en klein beetje akward haha maar daar was ik al snel over heen. Baarmoeder slijm was mooi dik en er was al een eitje 12 mm hij had kans om te gaan groeien. Top dacht ik, er zit schot in de zaak!! 2 dagen later moest ik weet terug komen zo gingen we nog 7 x heen. Hij groeide wel alleen te langzaam. Het was pas op dag 22 gaan springen. Wat je normaal op dag 14/15 zou moeten hebben voor een 28 dagen cyclus. Op dag 33 werd ik ongesteld toch een flinke teleurstelling omdat je zag dat er een mooi eitje zat, en dacht dat hij goed was gesprongen! Maar helaas.. maar nu gaan we gewoon nieuwe ronde in!! Goede moed! Heel lief gaat mijn vriend elke keer mee super blij mee. 😘. Nu zitten we weer op het wacht bankje. Na de eerste ronde 50 Mg had ik daarna dubbele dosis meegekregen zo gezegd zo gedaan.. dag 10 terug gekomen voor eerste echo. Zat al een eitje van 15 mm!! Kregen advies mee om deze dagen aan de slag te gaan en over 3 dagen Terug te komen. 3 dagen laten terug gekomen.. het eitje was met een groeispurt gegroeid naar 22 mm. Super blij mee, de dubbele dosis slaat goed aan!!  Hij staat op springen! 🙂 2 dagen later moesten we terug komen. Dat was vanochtend. Hij was waarschijnlijk gesprongen. Krijg al een beetje kriebels in de buik. Bloedprikken afspraak gemaakt voor volgende week. 

Nu zitten we weer op het wel begeerde wachtbankje.. spannend. Je let gelijk meer op je lichaam. Steekjes in mijn linker zij/lies. Wat is dat? Veel hoofdpijn? Erg moe, zeg maar gesloopt..  Nog verschijnselen van de eisprong!?. Laat me maar niet gek maken.. maar het houd je wel bezig. 

Een lang verhaal maar ik wou graag even mijn verhaal delen. Misschien hebben jullie ook mooi fijn verhaal met het gebruik van clomid. 

Liefs roos

wachtend op het wachtbankje.. 💟

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct