Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wachten op NOD, wie nog meer?

• Auteur
  • mttm
    Bijdrager
    #10153911 Quote

Ik zit ook op het wachtbankje. Vandaag cd 35. Vanmorgen getest met een Kruidvattest, maar helaas negatief. Ik ga er dus ook niet vanuit dat ik zwanger ben. 

Even later had ik opeens lage rugpijn en een menstruatiegevoel in mijn buik. Ik dacht dus echt dat het door ging breken, maar op dit moment is het gevoel bijna weg. Rugpijn is er zeker niet meer. Dus het is weer afwachten en dat vind ik heel moeilijk. 

Ik baal vooral weer van de lange cyclus. 

MamaDatWilIkZijn
    Bijdrager
    #10153927 Quote

Spannend allemaal zeg! Ik zit precies een week voor mijn NOD en kan echt niet wachten. Vind het zo spannend! Veel rugpijn gehad en steken in mijn liezen. Sinds vanochtend heel erg last van een borrelbuik. Die is dus duidelijk van streek. En mijn borsten zijn opeens een halve maat groter. Dit heb ik rond m’n menstruatie nooit. 

Toch maar afwachten, het duurt zo lang! Vooral omdat het zo onzeker is. Kan het echt niet aan haha. 

Ik wil eigenlijk een vervroegde test doen, maar pest mezelf alleen maar! 

MamaDatWilIkZijn
    Bijdrager
    #10153928 Quote

Spannend allemaal zeg! Ik zit precies een week voor mijn NOD en kan echt niet wachten. Vind het zo spannend! Veel rugpijn gehad en steken in mijn liezen. Sinds vanochtend heel erg last van een borrelbuik. Die is dus duidelijk van streek. En mijn borsten zijn opeens een halve maat groter. Dit heb ik rond m’n menstruatie nooit.  Toch maar afwachten, het duurt zo lang! Vooral omdat het zo onzeker is. Kan het echt niet aan haha.  Ik wil eigenlijk een vervroegde test doen, maar pest mezelf alleen maar! 

MamaDatWilIkZijn
    Bijdrager
    #10153929 Quote

Spannend allemaal zeg! Ik zit precies een week voor mijn NOD en kan echt niet wachten. Vind het zo spannend! Veel rugpijn gehad en steken in mijn liezen. Sinds vanochtend heel erg last van een borrelbuik. Die is dus duidelijk van streek. En mijn borsten zijn opeens een halve maat groter. Dit heb ik rond m’n menstruatie nooit.  Toch maar afwachten, het duurt zo lang! Vooral omdat het zo onzeker is. Kan het echt niet aan haha.  Ik wil eigenlijk een vervroegde test doen, maar pest mezelf alleen maar! 

Vlindertjess
    Bijdrager
    #10153942 Quote

Hallo dames,

Ik zou graag met jullie mee willen schrijven. In augustus ben ik gestopt met de pil omdat mijn man en ik graag voor een kindje zouden willen gaan. We zijn beiden 31. 

Vanaf augustus ben ik gelijk met ovulatietesten aan de slag gegaan en vorige maand en deze maand uiteindelijk mijn eisprong weten te vinden. We hebben dus ook deze maand weer erg ons best gedaan. Hopen dat het raak is! Mijn NOD is op 24 januari. 

Iedere maand tijdens het wachten houdt het me ontzettend bezig. Ondanks dat ik weet dat het ontzettend lang kan duren en wij nu zelf natuurlijk pas net 5 maanden bezig zijn, begin ik me toch stiekem een beetje zorgen te maken. Enerzijds komt dat doordat mijn man soms klachten heeft na de seks. Hij heeft dit al zijn hele leven. Als hij veel gedronken (ook niet-alcoholisch) heeft krijgt hij na de seks een brandering gevoel. Ergens zit mij dat toch niet lekker en ben ik bang dat dit ook van invloed is op mogelijk kinderen krijgen. Hij is er al voor naar de huisarts geweest. Die gaf aan dat dit hier geen effect op had, maar kon ik niet aangeven waar de pijn dan wel vandaan kwam. Ik vraag me dan ook af of hij dit met zekerheid kan zeggen als hij niet weet wat het dan wel is. Vinden jullie mijn zorg terecht of niet? 

Ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben en iedere maand vanalles lijk te voelen. De ongesteldheid is ook iedere keer weer een teleurstelling, ondanks dat ik weet dat 5 maanden helemaal nog niet lang is. 

Ik schrijf in ieder geval graag met jullie mee en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 

SabineP
    Bijdrager
    #10153977 Quote

Hallo lieve dames,

Ik zou graag met jullie meeschrijven. Wij gaan proberen om zwanger te worden van ons 1e kindje. Ik ben 28 en mijn vriend 30.

Ik zit nu ook op het wachtbankje. Afgelopen November zijn we gestopt met de pil en dit is dus onze 2e ronde. Mijn vorige cyclus was 28 dagen.

Ik had mijn eisprong berekend aan de hand van mijn vorige cyclus en kwam uit dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong zou hebben. Persoonlijk denk ik dat ik hem vrijdag heb gehad. Ik voelde namelijk krampen in mijn onderbuik al 2 dagen (en dit verdween die dag) en ook mijn cervixslijm was doorzichtig/wit en erg elastisch (aangezien ze zeggen dat je dan op je vruchtbaarst bent?) 

Gerekend aan de hand van mijn laatste cyclus zou mijn NOD 23 januari zijn.

Spannend!! 

Succes voor jullie allemaal! 

Liefs Sabine

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

kerstroos
    Bijdrager
    #10153998 Quote

Hallo Dames,

Al poosje  niks laten horen van me ik zou eigenlijk morgen ong moeten worden maar ik heb een raar gevoel kon het dus niet laten gister en eergister getest negatief het zat me toch niet helemaal lekker vanavond en dus weer een test gedaan nu twijfel ik echter of deze niet gewoon positief is uitgevallen wie weet hoe ik een foto kan plaatsen zodat jullie ook jullie mening kunnen geven over de test. 

SabineP
    Bijdrager
    #10154032 Quote

Spannend kerstroos, hopelijk waren die eerdere testen dan toch te vroeg en is deze alsnog positief! Ik duim voor je mee!

Ik heb geen idee hoe je een foto kan bijvoegen dus daar kan ik je helaas niet mee helpen..

Liefs Sabine

kerstroos
    Bijdrager
    #10154035 Quote

Spannend kerstroos, hopelijk waren die eerdere testen dan toch te vroeg en is deze alsnog positief! Ik duim voor je mee! Ik heb geen idee hoe je een foto kan bijvoegen dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.. Liefs Sabine

Bij topic zwangerschaptest staat een foto nu

2 mensen die al zeggen dat ze wat zien, daar kun je even kijken

RVis
    Bijdrager
    #10155562 Quote

Hi dames,

Ik ga het forum voor het grootste deel verlaten, mocht er iets belangrijks zijn om te delen kom ik misschien even langs. Maar ik ben op Facebook in een besloten Freya groep terecht gekomen waar allemaal vrouwen schrijven die zelf ook in het traject zitten. Ik merk dat ik op het forum af en toe (sorry ligt niet aan jullie) een tikkeltje gefrustreerd word. Ik ben sinds gisteren begonnen aan een nieuw traject, ben gestopt met de clomid. Na anderhalf jaar clomid en alle bijwerkingen nog steeds geen zwangerschap dus ik was er klaar mee. Gisteren begonnen met het spuiten van puregon, en als mijn ei(tjes) groot genoeg zijn pregnyl. Als deze cyclus niet leid tot een zwangerschap gaan we de volgende cyclus over op injecties icm iui. (Inseminatie). Hopelijk gaat mijn tijd nu eindelijk komen! Bedankt aan sommige meiden waar ik veel steun aan heb gehad, en succes aan iedereen! 😊🍀 

Misschien dat ik over n poosje even een update plaats, maar ben van plan verder van dit forum af te blijven. 

Liefs 

Laindey
    Bijdrager
    #10155639 Quote

Rvis Het is echt heel lang geleden dat ik op het forum ben geweest en lees nu je berichtje. Jeetje ik heb zo met je te doen 🙁 Ik gun het jou nog meer dan mezelf haha. Ik hoop dat het nieuwe traject helpt en je aankomende maand een mooie positieve test in handen hebt!

Ik ben ook bewust afwezig geweest omdat ik echt merkte dat ik meer stress als ik het forum lees en bijhoud. Ik probeer me nu op andere dingen te focussen en dan zien we wel waar het schip strandt. In mei moeten we terug naar de fertiliteitsarts als ik niet zwanger ben. Dus ben benieuwd.

Skipbo
    Bijdrager
    #10155654 Quote

Hallo allen!!

Een vraagje… Vandaag of morgen is de NOD. Al twee dagen zeurderige pijn onderin mijn rug… verder weinig symptomen. Geen pijnlijke borsten etc. Dit heb ik normaal wel als ik ongesteld wordt.

Herkent iemand dit als zwangerschapssymptoom?! Lage rugpijn dus….

Zou zo mooi zijn… ronde 7..

Lieve groetjes!

YellowBirdie
    Bijdrager
    #10155692 Quote

Hoi allemaal!

ik schrijf even mee! Vorige maand maar liefst 3 dagen zwanger geweest, helaas een mislukte innesteling of vmk gehad. Deze maand ook weer rond eisprong geklust. Alleen…vorige maand voelde ik aan alles dat ik zwanger was, misselijk, gespannen borsten, vermoeid, de hele reutemeteut…. Nu voel ik dus helemaal niets. Ik verwacht dus de 24e geen positieve test maarja…you never know. Ik wil nog deze maand en volgende maand nog zo proberen en anders gaan we een IUI traject in met spuiten van hormonen etc. Ik duim :). 

Citrus
    Bijdrager
    #10155730 Quote

Hey Rvis. Heel begrijpelijk en beter om in zo’n besloten groep te zitten. Ik hoop met alles dat het je dan eindelijk gegund is meid. 

Heel erg veel succes en ik hoop snel een goed bericht van je te mogen lezen. Take care! 

Xxx

Laindey,  zeker lang geleden. Het wil bij jou ook niet lukken. Hopelijk wel met een zetje in de rug! Heel erg veel succes! Xxx

#10157390 Quote

Hoi allemaal.

Ik zit 10 dagen voor mijn NOD. Super spannend! En extra spannend omdat het onze 1e IUI behandeling is. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct