Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wachten op NOD, wie nog meer?

• Auteur
  • Beautygirl
    Bijdrager
    #10053984 Quote

@waitingfornrtwo. Nog steeds oud bloed! Ik had hoop dat ik eindelijk ging merken of het meer was dan alleen oud bloed! Ik hou jullie op de hoogte. 

Gelukkig veel afleiding tijdens de seminar en een mega kamer in mijn eentje! Super relax! Nu even ontspannen en straks lekker eten en het avond programma in. 

@laindey pak even goed de rust die je nodig heb. Hopelijk weet je straks meer en valt het uiteindelijk mee

🤞

RVis
    Bijdrager
    #10054030 Quote

He meiden, lees dat het nog steeds spannend is hier.. hopelijk zet het niet door neautygirl!

Balen voor de meiden die alsnog hun menstruatie hebben gekregen… 

Wilde even zeggen dat ik ook even offline ga. Van t weekend voelde ik mij weer jelemaal goed. En vandaag voel ik me even mega klote! (Sorry) Misschien dat het ook wel gedeeltelijk door de hormonen komt (clomid) maar er hoeft maar iemand te vragen hoe t met me gaat en ik schiet vol. Niet zo tof dus.. 

Ik wens jullie allemaal heeeeeel veel succes en ik heb net alles terug gelezen, dus ben weer even up to date en leef met jullie mee. 

Liefs!

Beautygirl
    Bijdrager
    #10054047 Quote

Nog steeds een beetje oud bloed! Heb maar wel een tampon gebruik voor de zekerheid, maar niks! 

Oeps heb wel 1,5 wijntje gedronken! Dan had die test maar positief moeten zijn. Nu snel slapen! Morgen weer vroeg aan het ontbijt zitten! 

Morgen weer een nieuwe update! 

Hoe is het met jou @waitingfornrtwo?

Klojo
    Bijdrager
    #10054048 Quote

Goedemorgen allemaal, volgens mij maakt dat wijntje niets uit de eerste weken van de zwangerschap (heb ik eens gelezen).

Hier ook nog steeds niks. Ik ga morgen ook testen heb ik besloten. Ik voel me totaal niet zwanger, maar ik weet dan ook niet hoe dat voelt. Jullie gingen morgen ook nog een keer testen toch?

Succes allemaal nog in deze dagen!

Beautygirl
    Bijdrager
    #10054049 Quote

@klojo spannend voor jou! 

Ik hoef niet meer te testen. Mijn menstruatie is toch echt begonnen! Kan wel huilen, maar toch fijn om niet meer in onzekerheid te zitten. 

Op maar komende ronde

Klojo
    Bijdrager
    #10054052 Quote

Ah wat ontzettend balen zeg.. ik herken je gevoel maar al te goed! Zo zie je maar dat 6, 7 dagen overtijd ook geen garantie is. Nu vind ik het nog spannender worden. Ik denk bij mij geen ander nieuws namelijk, maar dat gaan we morgen dan zien. Meestal word ik ook ongesteld na het testen, net of je lichaam je bewust valse hoop geeft ofzo… 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Beautygirl
    Bijdrager
    #10054056 Quote

@klojo spannend! Ik ga voor je duimen!

mijn cyclus was dus 28 dagen maar ik kan dus nu zeggen dat ie weer 34 dagen is. Mijn volgende cyclus ga ik dus sowieso pas testen als ik een paar dagen over tijd ben. Ik hou maar even 34 dagen aan! 

Jaent
    Bijdrager
    #10054061 Quote

En helaas niks te zien op de test, mijn NOD was gisteren, Junibaby12
    (ik was gebruiker363029) Het was dan wel een hele korte menstruatie zaterdag, denk ook eerder aan innesteling maar dat is volgens mijn berekeningen te laat. ik ging uit van 28 dagen zoals mijn vorige cyclus rond de 30 dagen heb ik ook wel gehad. Nu afwachten dus

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct