Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wachten op NOD, wie nog meer?

• Auteur
  • Beautygirl
    Bijdrager
    #10166926 Quote

RVis Ik doe redelijk rustig aan. Helaas vandaag weer aangeven bij werk dat 8 uur staan te veel is. 

Bij ons heeft het 13 maanden geduurd. Op de dag van de positieve test hadden er een ziekenhuisafspraak gepland staan.

wanneer was je NOD dag? Ik duim heel hard mee voor je. 

Laindey ik zie ook iets heel lichts. Duimen voor je

Florien
    Bijdrager
    #10166954 Quote

Mijn NOD is morgen, nog niks vandaag. Vorige cyclus had ik 3 dagen licht bloedverlies voor menstruatie doorzette, nu niks… Maar ik durf niet te hopen en nog niet te testen, uit angst voor een negatieve test. Van symptomen durf ik ook niet meer uit te gaan, ik meen vaak iets te voelen, maar dat kan ook tussen de oren zitten.

Wachten jullie samen met me af? Ik ga donderdag testen als ik dan nog niet ongi ben. Zo zenuwachtig weer deze maand.

Laindey
    Bijdrager
    #10166963 Quote

Vanochtend was de test toch echt een stukje donkerder. Ik kan het haast niet geloven joh. 

MandarijntjeX
    Bijdrager
    #10166965 Quote

Succes Florien. Ik hoop met je mee. Laat ons weten als je hebt getest! 🙂

MandarijntjeX
    Bijdrager
    #10166968 Quote

Wat fijn laindey. Nog een foto gemaakt?

Laindey
    Bijdrager
    #10166974 Quote

MandarijntjeX Nee geen tijd voor gehad vanochtend haha. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

RVis
    Bijdrager
    #10167521 Quote

Helaas weer geen positieve test hier… Maar ook nog geen menstruatie. 😒 #sucks 

Laindey
    Bijdrager
    #10167537 Quote

Rvis pff wat een hel moet dat steeds zijn zeg 😔 Wachten is altijd zo moeilijk hé.. Als je dan toch niet zwanger bent kun je maar beter gelijk ongesteld worden.. Maaaaar, zo lang er geen bloed is, is er nog hoop toch? Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je! 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct