@Marieclairetje die SteefEef noemt gebrukt ik ook. Vind ze heel duidelijk, geen twijfel over mogelijk. Je kan ze echt met 50% korting op Plein.nl (of zo iets) bestellen. Dan valt de prijs wel mee😊
@steefeef ik snap dat je je twijfelt en je emotioneel voelt. Zeker als je vriend/man er nog niet zo voor open staat. Misschien gewoon rustig beginnen bij een orienterend gesprek? 😘
@covo jaa wat fijn en goed nieuws ❤️ het is je echt gegund.
@liefs van, voor jou breekt nu dus een hele spannende tijd aan. Ben heel benieuwd! 🙏🏻
@Zwanger yes wow hou je het nu vol tot het weekend om niet te testen? Respect hoor! Ik hoop op een positieve test voor je!
@Jessicaa ook al is het pas ronde 1 mag je natuurlijk wel gewoon voelen zoals je voelt! Het is en blijft verdrietig. Vind het knap hoe je het oppakt en als je je ei kwijt wil (zal geen woordgrappen maken 😅) kan dat hier altijd.
Hier een update van mij. Vandaag wilde ik weer beginnen met de ovulatietesten, maar had vanochtend al geplast voordat ik er erg in had. Morgen dus beginnen (CD11). Betekent wel dat ik er een stuk minder mee bezig ben. Hopelijk helpt dat😊